اعضای باند سارقان خودرو که به سرقت بیش از 50 دستگاه پراید اقدام کرده و پس از اوراق کردن آنها را به فروش می‌رساندند از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۰۶۲۴
اعتراف دزدهای اوراقچی به 50 فقره سرقت پراید

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره افزود: چندی پیش گزارشی مبنی بر سرقت خودرو‌های پراید در مناطقی از کرج از جمله مهرشهر، فردیس، گلشهر، اهری و اندیشه توسط پلیس دریافت شد. وی اضافه کرد: با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران موفق به دستگیری دو نفر با نام‌های محمد و محمدرضا شدند. وی ادامه داد: ماموران این دو سارق را در حالی دستگیر کردند که مشغول اوراق سه خودروی سرقتی پراید در گاراژی در محله هفت جوی شهریاربودند.

وی افزود: با انتقال خودرو‌ها به کلانتری، ماموران موفق به کشف پنج دستگاه پخش و ضبط خودرو، ده عدد باند بزرگ خودرو، شش حلقه لاستیک با رینگ کامل اسپرت خودرو پراید، مدارک خودروی سرقتی، گوشی تلفن همراه، چهار عدد باتری خودرو و تعدادی لوازم و قطعات خودروهای پراید از داخل خودروها شدند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: این متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند با همدستی سارق سابقه‌داری به نام «محمد» باندی تشکیل داده و به سرقت خودروهای پراید اقدام می‌کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کرج گفت: ماموران کلانتری با شناسایی محل اختفای سرکرده این باند بسرعت به محل اعزام شدند و فرد مذکور را همراه یک دستگاه خودروی پراید سرقتی دستگیر کردند. وی افزود: متهم دستگیر شده یک ماه پیش از زندان آزاد شده و سوابق متعدد کیفری دارد که پس از آزادی از زندان، باند سرقت تشکیل داده است.

فرمانده انتظامی کرج ، تصریح کرد: با دستگیری سرکرده این باند مشخص شد این سه نفر با گشتزنی در ساعات پایانی شب، خودروهای پرایدی را که سیستم امنیتی مناسب نداشتند شناسایی کرده و پس از سرقت به گاراژی در محله هفت‌جوی شهریار منتقل می‌کردند و پس از اوراق خودروها، قسمت‌های اوراق شده را به فردی به نام حسین می‌فروختند. وی ادامه داد: با اعترافات سرکرده این باند، مالخر بسرعت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این باند چهار نفره در اعترافات پایانی خود به سرقت بیش از 50 دستگاه پراید در شهرک اندیشه، شهریار، ارم و... اعتراف کردند.

newsQrCode
برچسب ها: سارق خودرو پراید
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اكبر م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
۰
۰
ماشین پراید دوستم چند ماه پیش از شهرستان مراغه سرقت شده ایا به ان اعتراف میكنند
زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۰
۰
وقتی كه تا مدت كوتاه دیگر آزاد می شوند و دوباره به كار خود ادامه می دهند نیازی به دستگیری وجود دارد. مشكل باید اساسی حل شود و آن ایجاد اشتغال برای سایر جوانانی كه هنوز سالم می باشند.

نیازمندی ها