مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران از تکمیل بخش‌های جانبی باغ موزه قصر خبر داد و گفت: استودیو مجهز صدابرداری این مجموعه به همراه دیگر امکانات رفاهی نظیر رستوران تا بهار 92 آماده بهره‌برداری خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۹۴۳۳
تکمیل بخش‌های جانبی باغ موزه قصر تا بهار 92

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، علی اصغر مونسان در تشریح آخرین وضعیت پروژه های این شرکت، گفت: پروژه پانورامای بیت المقدس از سه پانورامای بزرگ دنیا و اولین در خاورمیانه محسوب می شود که از نظر حجم، اندازه و تاثیرگذاری منحصر به فرد بوده و به لحاظ استفاده از فناوری نوین با دیگر پانوراماهای ساخته شده در خاورمیانه قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: به منظور ثبت رشادت ها و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با روزهای جنگ و حماسه خرمشهر ، زمینی به مساحت سه هزار و  844 متر مربع در ضلع جنوب شرقی پروژه باغ موزه دفاع مقدس به این موضوع اختصاص یافته است.

مونسان با اشاره به مشخصات پروژه باغ کتاب تهران، اظهارداشت: باغ کتاب تهران در زمینی به مساحت 110 هزار مترمربع و بنایی به وسعت 59هزار مترمربع در حال احداث است و یک پروژه بی همتا است که به عنوان یکی ازنقاط برجسته فعالیت های فرهنگی به شمار می‌رود و برای نخستین بار است که شاهد ساخت چنین مجتمع فرهنگی در شهر تهران هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران افزود: مجموع فضاهای مرکز تئاتر حرفه‌ای خاوران از چند مجموعه فضاهای روباز، سالن‌های نمایش، فضاهای انتظار، فضاهای پشتیبانی، فعالیت‌های آموزشی، جمعی و فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی تشکیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها