برخورد تریلر 18 چرخ حامل شن وماسه با تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه تهران- کرج با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.
کد خبر: ۵۴۳۲۸۵
برخورد تریلر با تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه تهران - کرج

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین، افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی درخصوص این حادثه گفت: طی تماس رانندگان عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک تریلر و برخورد آن با تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه تهران کرج، ورودی شهید باکری بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 98 وگروه امداد و نجات 8 را ساعت 03:55 دقیقه صبح امروز به سمت محل حادثه اعزام شدند.

علی اسدی در این باره گفت: یک دستگاه تریلر18 چرخ با بار شن و ماسه درمسیر شرق به غرب بزرگراه تهران کرج درحرکت بود که ناگهان از مسیراصلی منحرف شد و به شدت با یکی از تابلوهای کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی افزود: این کامیون تابلوی بزرگ تبلیغاتی را از پایه جدا کرده و به وسط بزرگراه کشاند و سپس به یک طرف واژگون شد و بار شن و ماسه آن نیز در سطح بزرگراه پخش شد.

اسدی باشاره به ایجاد راه بندان ناشی ازمسدود شدن کامل مسیر شرق به غرب بزرگراه در نتیجه بروز این سانحه رانندگی، تصریح کرد:آتش نشانان ابتدا با استفاده از تجهیزات نجات راننده را از داخل اتاقک کامیون خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس با استفاده از دستگاه هوا برش و تجهیزات نجات اقدام به جدا سازی قسمت های بزرگ تابلوی تبلیغات کرده وآن را از وسط بزرگراه به حاشیه جاده منتقل کردند.

این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این که علت وقوع این حادثه رانندگی از طرف عوامل راهور درحال بررسی است، اضافه کرد: به دنبال انتقال کامیون و قطعات تابلوی تبلیغاتی به خارج از بزرگراه، مسیر تردد خودروهای عبوری مجددا بازگشایی شده و عبور و مرور وسائط نقلیه به حالت عادی بازگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها