زنی که با معرفی خود به عنوان مهندس پس از جلب اعتماد مدیر یک شرکت عظیم ساختمانی طرف قرارداد با یکی از پروژه های مسکونی از وی 280 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۹۷۸۷
دستگیری مهندس قلابی در کرج

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت پرونده کلاهبرداری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد که وی از طریق یکی از دوستانش با متهمه که خود را مهندس و صاحب یک شرکت ساختمانی معرفی می کرده، آشنا شده است.

شاکی  با بیان اینکه این زن پس ازچندی با انجام مانورهای متقلبانه اعتماد وی را جلب کرده است، اضافه کرد: در پی این اعتماد سازی قرارداد فروش جهت انجام پروژه های ساخت مسکن به میزان 280 میلیون تومان بین ما تنظیم شد و وی با سوء استفاده از حسن نیت بنده اقدام به کلاهبرداری میلیونی در این رابطه کرد.

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی اظهارداشت: با توجه به اظهارات شاکی تحقیقات ماموران در این زمینه آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی آدرس متهم در عظیمیه کرج شناسایی و پس ازتعقیب و مراقبت های چند ساعته، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد .

وی افزود: متهمه دستگیر شده در بازجویی های ماموران پس از انکارهای اولیه اعتراف کرد که پس از مهاجرت به شهرستان کرج با تاسیس یک شرکت ساختمانی و استخدام منشی و استفاده از مدارک شناسایی وی جهت گرفتن دسته چک تصمیم گرفتم تا از طریق یکی از آشنایانم با مدیر یک شرکت ساختمانی طرف قرارداد با یکی از پروژه های مسکونی مبادرت به تنظیم قرار داد کنم.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهارداشت: متهمه با جلب اعتماد نامبرده و عقد قرار داد به میزان 280 میلیون تومان از وی میلگرد خریداری کرده و پس از فروش میلگردها شرکت را جمع آوری و متواری می شود.

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی قبلاً نیز سابقه کلاهبرداری در استان قزوین را داشته است.

گفتنی است؛ متهمه پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آنجا با صدور قرار وثیقه قانونی به مبلغ 450 میلیون تومان راهی زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها