زنی که به قصد انتقام‌گیری از خانواده‌ای در شهرستان شهریار، دو جوان را اجیر کرده بود تا تلفنی برایشان مزاحمت ایجاد کنند، همراه همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۹۳۱۵
زن انتقامجو2مزاحم تلفنی اجیرکرده بود

طراح این مزاحمت‌های تلفنی به این دو مرد 200 هزار تومان پول داده و قرار بود وقتی آنها با مزاحمت‌هایشان، مقدمات جدایی زن و شوهر جوان را فراهم کردند، مبالغ میلیونی دریافت کنند.

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار علیه غریبه‌ای که تلفنی برای وی و همسرش ایجاد مزاحمت کرده و زندگی‌شان را در آستانه فروپاشی قرار داده بود، شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش فرد غریبه‌ای با ارسال پیامک‌هایی، ادعا می‌کرد همسرم به من خیانت می‌کند. در ادامه با شماره‌های مختلف با من تماس می‌گرفت و از وضع زندگی ام و اعضای خانواده‌مان حرف می‌زد و از من می‌خواست همسرم را طلاق دهم.

مرد جوان افزود: او با این تماس‌ها مرا نسبت به همسرم بدبین کرده بود؛ به طوری که بارها با همسرم مشاجره کرده و حتی یک‌بار هم او را در خانه کتک زده و پایش را شکستم. بعد از چند روز دیگر طاقت نیاوردم و ماجرای مرد مزاحم را با همسرم در میان گذاشتم. با بررسی پیامک های ارسالی برای همسرم، متوجه شدم همان فرد غریبه او را نسبت به من بدبین کرده و همسرم هم تصمیم گرفته برای همیشه مرا ترک کند.

وی گفت: چند روز تلفن همراهمان را خاموش کردیم، اما پس از روشن کردن گوشی‌ها، مزاحمت‌ها و پیامک‌ها تکرار شد. البته این بار من و خانواده‌ام را به مرگ تهدید می‌کرد.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار مرکز پلیس قرار گرفت و جستجوی ماموران برای یافتن مزاحم مرموز آغاز شد.

تهدید همسر شاکی از سوی مزاحمان

با پیگیری پرونده و تحقیق از همسر شاکی، ماموران با اطلاعاتی که از این زوج جوان به دست آوردند، جستجوی ویژه‌ای را برای دستگیری مزاحم تلفنی مرموز آغاز کردند تا این‌که چند روز پیش شاکی دوباره با حضور در مرکز پلیس، به ماموران اطلاع داد دو مرد از سوی یک زن برای ایجاد مزاحمت‌ اجیر شده‌اند.

ردپای 2 کارگر مرد شاکی در مزاحمت‌های تلفنی

شاکی به پلیس گفت: در پی این مزاحمت‌ها، متوجه تغییر رفتار‌ دو کارگر جوان مغازه‌ام شدم. آنها وقتی از شکایت من علیه دو مزاحم تلفنی باخبر شدند به بهانه‌های واهی ‌خواستند تا با آنها تسویه حساب کنم.

با مشاهده رفتار مشکوک آنها، احساس ‌کردم میان این دو کارگر و مزاحمت‌های تلفنی باید رابطه‌ای وجود داشته باشد.

مرد جوان یادآور شد: وقتی آنها شب از مغازه خارج شدند، تعقیبشان کردم و دیدم یکی از آنها از باجه تلفن همگانی به فردی زنگ زد و شروع به صحبت کرد؛ وقتی به حرف‌هایش گوش دادم، متوجه شدم کارگرانم همان افرادی بودند که برای من و همسرم مزاحمت ایجاد می‌کردند.

اجیر شدن مزاحمان تلفنی از سوی یک زن

وی گفت: به محض این که آنها از باجه تلفن خارج شدند، راهشان را سد کرده و کتکشان زدم. در این هنگام اعتراف کردند از سوی یک زن، 200 هزار تومان پول گرفته بودند تا رفت و آمدهای من و همسرم را به وی اطلاع دهند و نیز با ارسال پیامک‌های غیراخلاقی و تهدیدآمیز و تماس‌های تلفنی، برای من و همسرم ایجاد مزاحمت کنند. قرار بوده آنها پس از جدایی من و همسرم، میلیون‌ها تومان از آن زن پول بگیرند.

شاکی یادآور شد: می‌خواستم آن دو را به مرکز پلیس بیاورم که در خیابان یکی از دوستانشان متوجه ما شد و آنها را فراری داد.

البته با اطلاعاتی که از دو کارگرم به‌دست آوردم، متوجه شدم زنی که آنها را اجیر کرده، یک زن خیابانی است که پیش از این نیز با ایجاد مزاحمت برای من و خانواده‌ام، قصد اخاذی داشت که وقتی متوجه شد، تصمیم دارم از او شکایت کنم، به مزاحمت‌هایش پایان داد و ناپدید شد.

بنا بر این گزارش، با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس قرار داد، جستجو برای دستگیری دو مرد مزاحم و زن جوانی که آنها را برای مزاحمت‌های تلفنی اجیر کرده بود، آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها