مردی که با جعل اسناد دو ملک در ملارد کرج، شهروندان تهرانی را فریب داده و از آنها کلاهبرداری میلیاردی می‌کرد، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.مرد شیاد با اسناد جعلی از چند بانک نیز وام‌های کلان دریافت کرده بود.
کد خبر: ۵۲۹۶۱۰

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش فردی با حضور در کلانتری 134 شهرک قدس تهران، علیه مردی به اتهام کلاهبرداری میلیاردی شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش برای خرید دو قطعه باغ به یک بنگاه معاملات ملکی رفتم و متوجه شدم مردی قصد فروش دو قطعه باغچه را در ملارد کرج دارد که در آن، ملک نیز احداث شده است.

شاکی اضافه کرد: چند روز بعد همراه فروشنده و صاحب بنگاه برای دیدن دو قطعه باغ به ملارد کرج رفتم و پس از مشاهده املاک، آن را دو میلیارد و 500 میلیون تومان خریدم و قرار شد فروشنده پس از دریافت پایان کار با من تماس بگیرد تا سند املاک در یکی از دفترخانه‌های تهران به نام من انتقال یابد.

شاکی یادآور شد: هرچه منتظر فروشنده شدم، خبری از او نشد و تلفن همراهش هم خاموش بود. صاحب بنگاه املاک هم ادعا می‌کرد، فروشنده قرار بوده چند روز پیش به محل کارش بیاید، اما تاکنون خبری از او نشده است.

پرداخت پول میلیاردی برای املاک خیالی

وی گفت: در پی اظهارات مرد بنگاهدار، به جستجو پرداختم تا شاید ردی از فروشنده پیدا کنم که سرانجام با استعلام از اداره ثبت املاک متوجه شدم، دو قطعه باغی که به من فروخته شده، مربوط به افراد دیگری بوده و سندهای این املاک بابت وام‌های میلیاردی در رهن بانک قرار دارد.

در پی این شکایت، تحقیقات برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز و در ادامه مشخص شد، مردی که پلیس در تعقیب اوست، سابقه‌دار بوده و مدت‌ها پیش این دو ملک را علاوه بر شاکی به چند نفر دیگر نیز فروخته و مبالغی کلان از آنها کلاهبرداری کرده و وی صاحب آن دو ملک نبوده و اسناد آنها را برای فروش جعل کرده است.

در مرحله بعدی معلوم شد مرد شیاد علاوه بر کلاهبرداری‌های میلیاردی، با همان اسناد جعلی املاک، از چند بانک نیز وام‌های کلان دریافت کرده است.

بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده قضایی در این ارتباط، ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری این کلاهبردار فراری آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها