تجمع مردم برای تماشای صحنه واژگونی یک خودرو در تبریز، منجر به بروز حوادث دیگر در محل حادثه شد. حبیب حسینقلی‌زاده، مسوول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر به خبرنگار ما در تبریز گفت: ساعت 15/48 روز جمعه به دنبال گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال‌90 در بزرگراه شهید کسائی در خروجی مارالان به سمت ساری‌زمین، ماموران مرکز فوریت‌های پزشکی عازم محل شدند.وی افزود: در این حادثه راننده خودرو به صورت سطحی مجروح شده بود که ماموران اقدام به مداوای سرپایی مصدوم کردند. حسینقلی‌زاده ادامه داد: اما در این میان حضور و تجمع تماشاچیان برای مشاهده صحنه تصادف منجر به بروز حوادث دیگری شد.وی تصریح کرد: در این هنگام یک دستگاه تریلر که ترمز بریده و کنترل خود را از دست داده بود به این محل رسید و به‌شدت با خودروهای پارک شده کنار اتوبان برخورد کرد.مسوول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خاطرنشان کرد: راننده تریلر تلاش کرد تا در فضایی خالی در اتوبان خودرو را متوقف کند ولی به دلیل تجمع مردم و خودروها و مسدود بودن جاده این امکان محقق نشد و به دیگر خودروها برخورد کرد.
کد خبر: ۳۷۴۰۶۲

وی ادامه داد: خودروی تریلر در مسیر حرکت به 3 دستگاه خودرو برخورد و پس از طی مسافتی به یک خودروی پیکان دیگر برخورد که خوشبختانه 2 سرنشین پیکان به موقع خود را به بیرون پرتاب کردند ولی خودروی آنها واژگون شد و آتش گرفت.حسینقلی‌زاده گفت: راننده تریلر سرانجام در فضای خاکی اتوبان خودرو را متوقف کرد.

مسوول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد 6 نفر مصدوم این سانحه به صورت سرپایی درمان شدند. وی با بیان این که در اغلب سوانح تجمع مردم موجب بروز حوادث بزرگ‌تر می‌شود، از عموم شهروندان خواست تا برای حفظ جان خود و دیگران و کمک به امدادرسانان از تجمع در صحنه‌های تصادف اجتناب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها