گفت‌وگو با غلامحسین پیروانی، مربی فوتبال

اشعار مذهبی درباره ائمه می‌خوانم

با این‌که تکلیف غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم امید برای ادامه یا قطع همکاری با فدراسیون فوتبال فردا مشخص می‌شود، اما سرمربی تیم امید که به واسطه نتایج ضعیف در گوانگجو مورد هجمه کارشناسان قرار گرفته، صراحتا می‌گوید به فعالیتش با این تیم ادامه نخواهد داد. غلامحسین پیروانی قرار است فردا در نشستی با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال شرایط ادامه حضورش در تیم امید را مورد بررسی قرار دهد. با این حال وجود موانعی همچون مخالفت کمیته ملی المپیک با این مربی، عدم همکاری باشگاه‌ها برای در اختیار قراردادن بازیکنان و عدم در نظر گرفتن دیدارهای تدارکاتی مناسب باعث شده تا این مربی به ایسنا بگوید: آنقدر بی‌غیرت نیستم که در مدتی کوتاه ناحق‌گویی‌ها را فراموش کنم و نمی‌توانم با این سبک و سیاق به کارم ادامه دهم.
کد خبر: ۳۷۳۸۶۸

اشاره پیروانی به انتقادهای کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال است که به دنبال قرار گرفتن تیم امید در رده چهارم گوانگجو عملکرد کادر فنی این تیم را به بوته نقد کشیدند. پیروانی در این باره افزود: شخصیتم اجازه نمی‌دهد هرچه را که می‌گویند تحمل کنم.

گویا پیروانی اولین بار است با انتقادهای گسترده مواجه شده چرا که او در این باره خاطرنشان کرد: «برخی تمام دستاوردهای من را در 10 سال حضورم در فجر زیر سوال بردند، در نتیجه شرایط را برای ادامه همکاری فراهم نمی‌بینم و فکر می‌کنم کادر فنی بعدی می‌تواند در مدت باقیمانده، تیم خوبی را برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کند.»

پیروانی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که برق شیراز، تیمی که در لیگ یک اوضاع و احوال بحرانی دارد بشدت خواستار اوست. در این باره پیروانی در پاسخ به برقی‌ها اعلام کرده پس از مذاکره با کفاشیان، پاسخ پیشنهاد همکاری این باشگاه شیرازی را خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها