با حکم دادگاه کیفری

سرایدار به قصاص محکوم شد

سرایدار یک باغ که زنی را به باغ محل کارش کشانده و بعد از آزار و اذیت او را به قتل رسانده بود، با حکم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۳۶۳۵۴۸

به گزارش فارس، غروب 19 آذر سال گذشته، مرد جوانی در دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و مدعی شد مادرش از صبح ناپدید شده است.

تحقیقات پلیس برای یافتن سرنخی از این زن آغاز شد و در اولین قدم، راننده آژانسی که زن مفقودی به همراه او بوده است، بازداشت شد ؛ این راننده مدعی شد آن زن را به باغی در حاشیه شهر برده و قرار بوده است که ساعت یک بعد از ظهر همان روز به دنبال او برود اما وقتی با تأخیر سراغ او رفته، سرایدار باغ مدعی شده است آن زن باغ را ترک کرده است.

مأموران پلیس به باغ مورد نظر راننده آژانس رفتند و در بازرسی از باغ،‌ جسد زن را در حالی که داخل چاهی 5 متری افتاده بود، کشف کردند. سرایدار باغ دستگیر شد و در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل زن اعتراف کرد.

با اعتراف متهم به ارتکاب قتل،‌ قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که روز26 مهرماه در شعبه 113 دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار به آن رسیدگی شد.

ذبیح زاده، نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، بزه و اتهام انتسابی به متهم شامل قتل ، سرقت همراه با آزار و اذیت و ورود غیرقانونی به ایران را محرز دانست و خواستار جازات متهم شد. اولیای‌دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

در ادامه جلسه متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه به غیر از سرقت، تمام اتهامات را قبول دارم، گفت: مقتول غیر از یک گوشی موبایل که آن را داخل چاه انداختم، چیز با ارزش دیگری نداشت.

وی بدون اینکه درباره انگیزه ارتکاب قتل حرفی بزند، گفت: او را به باغ کشاندم و بعد از اینکه مورد آزار و اذیت قرار دادم ، دست ‌و پایش را بستم و با دستمال خفه کردم. بعد هم جسدش را داخل چاه انداختم.

بعد از اظهارات متهم، قاضی همتیار ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم را به قصاص محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها