سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: با توجه به حضور گسترده مردم زنجان در همایش پیاده‌روی شهر زنجان برای دومین بار پیاپی به عنوان پایتخت ورزش همگانی کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۳۴۱۶۷۹

به گزارش مهر، علی مجدآرا صبح امروز در مراسم "صبح و نشاط" که در منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ شهر زنجان  با بیان اینکه مردم شهر زنجان استقبال باشکوهی از همایش داشتند افزود: این امر نشان‌دهنده اهمیت ورزش در میان مردم این شهر است و امیدواریم حرکت مردم مردم زنجان به عنوان الگو در سایر شهرهای کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در همایش‌ها نشان دهنده اهمیت دادن مردم به ورزش و سلامتی است ادامه داد: حضور گشترده مردم  نشان دهنده حضور مردم در صحنه‌های مختلف ورزشی است.

مجدآرا بابا تقدیر از مسئولان ورزش استان برای برگزاری خوب این مراسم گفت: نظم و انضباط در برگزاری این همایش نشان از تلاش مسئولان استان دارد.

استاندار زنجان گفت: حضور پرشکوه در همایش خانوادگی پیاده‌روی نشان از اتحاد و همدلی و انسجام مردم زنجان دارد.
 
محمد رئوفی‌نژاد محمد رئوفی نژاد گفت: ورزش به عنوان یک مقوله مهم و تاثیرگذار در زمینه توسعه جوامع بوده و باید در استان زنجان از این ظرفیت مهم به شکل جامع و صحیح استفاده شود.

رئوفی نژاد با بیان اینکه با توجه به شاخصه های توسعه ورزش به عنوان یکی از مهمترین شاخصه ها مطرح  است افزود: توجه به ورزش بویژه ورزش همگانی نقش تاثیرگذار در توسعه جوامع دارد.
 
وی  با بیان اینکه ورزش جایگاه ویژه‌ای بین مردم استان دارد، گفت: استان به لحاظ ورزشی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها