فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف نیم تن مواد مخدر در خاش

ماموران انتظامی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان در یک عملیات مقتدرانه بیش از نیم تن مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۳۴۰۲۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت : ماموران انتظامی شهرستان خاش بدنبال کسب اخبار و اطلاعاتی در خصوص ورود یک محموله مواد مخدر به این شهرستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی کلیه محورهای احتمالی ورود قاچاقچیان مواد مخدر را به شدت تحت کنترل قرار دادند .

سردار « غلامعلی نکوئی» افزود : با تلاش و اقدام به موقع نیروهای عمل کننده ، قاچاقچیان و سوداگران مرگ در مناطق صعب العبور شهرستان خاش طی یک عملیات غافلگیرانه زمینگیر شدند .

وی اظهار داشت : قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ می دیدند با ماموران انتظامی درگیر که با آتش پر حجم و سنگین جان برکفان نیروی انتظامی با بجای گذاشتن محموله مواد مخدر از تاریکی شب استفاده کرده و از محل متواری گردیدند .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : ماموران انتظامی با تشکیل تیم های جستجو به طور دقیق محل درگیری را پاکسازی و موفق شدند مقدار 520 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند .

وی گفت : در این عملیات از قاچاقچیان مواد مخدر یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه نیز کشف و ضبط شد .

سردار نکوئی ادامه داد : یگان های انتظامی و رزمی شهرستان خاش از صبح امروز پاکسازی محل درگیری را شروع و تحقیقات بیشتر برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان طی خبر دیگری از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت : این دو متهم به نام های « احمد و امیر . ک » به اتهام حمل و نگهداری مقدار 130 کیلو گرم حشیش تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشتند که در 23 تیر ماه سال جاری با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مخفیگاه آن ها شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از خیابان های شهرستان ایرانشهر دستگیر و برای محاکمه به مراجع قضایی معرفی شدند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها