اسلامی در جمع خبرنگاران خبر داد

نامه100نماینده برای برکناری نخجوانی

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از نامه بیش از 100 نماینده مجلس برای برکناری نخجوانی مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشور به رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۵۹۱

حسین اسلامی نماینده ساوه در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخجوانی قبلا یک سیلی به گوش یکی از خلبانان زمان جنگ زده بود،گفت: این اتفاق در مجلس افتاد و همین موضوع باعث واکنش نمایندگان علیه نخجوانی شد.

وی افزود: در همین راستا بیش از 100 نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار برکناری نخجوانی شده اند.همچنین جلسه‌ای با بهبهانی وزیر راه برگزار شد که وی هم این حرکت نخجوانی را دون از شأن مجلس دانست و موافق برکناری وی می‌باشد.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: نمایندگان نسخه ای از این نامه را به این کمیسیون تحویل دادند و در واقع با شکایت خود به این کمیسیون خواستار پیگیری این موضوع شدند.

اسلامی در خصوص ریاست کمیسیون اصل 90 گفت: اینجانب و محمد ابراهیم نکونام نماینده گلپایگان داوطلب ریاست کمیسیون اصل 90 مجلس هستیم که هفته آینده در صحن مجلس در این زمینه رای گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده سید محمد خاتمی به خاطر ممنوع الخروج شدن خود،به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کرده گفت: هیچ شکایتی در این خصوص به کمیسیون اصل 90 مجلس نرسیده است.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها