بهمن موسوی: خوشحالیم که به اطلاع برسانیم اعتراض هماهنگ «جام‌جم» و سایر رسانه‌های کشور به استفاده از یک عنوان جعلی به جای نام مستند و تاریخی «خلیج‌فارس» در مونیتور هواپیمای یکی از پروازهای هواپیمایی کیش و رفتار توهین‌آمیز سرمهماندار یونانی این پرواز با معترضان و تهدید بازداشت کردن آنان (!) نتیجه داد و منجر به تنبیه قاطعانه مسببین این اقدام نادر شد. جای بسی خوشحالی است که بلافاصله وزارت راه و ترابری، سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی کیش و پلیس مهاجرت و اتباع خارجی ناجا وارد عمل شدند و در اقدامی قاطعانه مجوز اقامت و کار سرمهماندار هتاک در کشور را باطل کرده و او را با اولین پرواز صبح روز گذشته به خانه‌اش فرستادند. نخستین واکنش در این خصوص را صبح روز گذشته وزارت راه و ترابری به نقل از شخص وزیر نشان داد.
کد خبر: ۳۱۳۸۲۲

حمید بهبهانی در این اطلاعیه تصریح کرد: به عنوان عضو کوچکی از هیات دولت از مسافران با غیرت پرواز کیش ایر تشکر و قدردانی می‌کنم. در پاسخ به این حرکت زیبای مردمی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داده شد سریعا این هواپیما زمین‌گیر و خدمه آن ظرف 20 ساعت خاک ایران را ترک کنند.

بهبهانی تصریح کرد: به شرکت‌های هواپیمایی جنوب خلیج‌فارس که به ایران سفر می‌کنند، هشدار داده می‌شود نام خلیج‌فارس را باید بر روی نمایشگرهای خود نمایش دهند در غیر این صورت، هواپیما در ایران زمین‌گیر شده و مجوز پرواز به خاک ایران لغو می‌شود.به دنبال این دستور، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز از زمین‌گیر شدن هواپیما و رئیس پلیس مهاجرت و اتباع خارجی ناجا از ابطال پروانه اقامت، اخراج سرمهماندار یونانی و اعمال محدودیت ورود مجدد وی به خاک ایران خبر دادند. با این حال هنوز خبری از عذرخواهی کیش ایر به عنوان مسبب اصلی این ماجرا منتشر نشده که در انتظار آن نیز خواهیم ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها