جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

تغییر در زمان اجرای طرح «زوج و فرد» در رمضان

امیر شریف از تهران: با اجرای طرح عمرانی و احداث تونل توحید، مسیر اتوبان نواب از میدان حق‌شناس به جمهوری مسدود شده است. خودروهای فاقد طرح ترافیک که از این مسیر تردد می‌کنند بناچار مجبورند بعد از گذراندن میدان حق‌شناس به خیابان هلا‌ل‌احمر هدایت شوند که متاسفانه این خیابان جزو محدوده طرح زوج وفرد است که برای اینگونه خودروها مشکل‌ساز شده که پلیس راهنمایی از تردد اینگونه خودروها جلوگیری و قفل و جریمه می‌کنند. از مسوولین تقاضای رسیدگی به این معضل را دارم.
کد خبر: ۲۶۵۸۰۶

جمعی از اهالی فردیس کرج: از شهردار و فرماندهی ناحیه انتظامی فردیس می‌خواهیم نسبت به تغییر محل ایستگاه تاکسی‌ها از فلکه پنجم، ابتدای خیابان پنجاهم به قوس داخلی فلکه اقدام کنند، چرا که تجمع و شلوغی رانندگان و مسافران مدت‌هاست معضلاتی را ایجاد کرده و با این‌که بارها پیگیر شده‌ایم، متاسفانه اقدام شایسته‌ای صورت نگرفته است.

اسکندری از اهواز: شرکت رجا اعلام کرد در ابتدای فصل تابستان سایتی برای فروش بلیت افتتاح خواهد شد، در حالی‌که بلیت‌های مسافرتی تهران  اهواز در همان ساعات اولیه به اتمام رسید و فرصتی برای نام‌نویسی اینترنتی نشد.

سید محمد علوی: پسرم در مرحله اول آزمون مدارس تیزهوشان قبول شد و در مرحله دوم آن به علت تب شدید، پذیرفته نشد و این در حالی بود که بعد‌ها مسوولان مدرسه اطلاع دادند سهمیه شهرستان لنگرود نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، حال از مسوولان آموزش و پرورش درخواست دارم تا سهمیه مناطق محروم را افزایش دهند تا فرزندان این مناطق نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

سید عباس میر قاسمی: آذرماه سال گذشته یک دستگاه خودرو خریدم که تاکنون در تعمیرگاه‌ها مشغول تعمیر آن هستم. از شرکت سازنده درخواست دارم (با کسر یک میلیون و اندی) این خودرو را از من تحویل بگیرد.

شجاعی: خیابان اصلی خرمدشت کرج فاقد خروجی است و ورود و خروج از یک خیابان انجام می‌شود و این در حالی است که هر روز به بار ترافیکی خیابان‌های این منطقه افزوده می‌شود.

جمعی از کارگران رشت: مگر قرار نبود کارگران با 25 سال خدمت بازنشسته شوند. درصورتی‌که در شرکت کنف‌کار در 12 کیلومتری شهر رشت قریب به 50 نفر از کارگران با 32 سال خدمت هنوز به مرحله بازنشستگی نرسیده‌اند و اغلب بیمار و فرتوت شده‌اند. از مسوولان ذی‌صلاح درخواست رسیدگی دارم.

اسکندر‌زاده: حد فاصل نازی‌آباد  خزانه بخارایی در محدوده خط آهن (منطقه 16 شهرداری) محل تجمع اراذل و اوباش شده است. بارها به مراجع ذی‌ربط اطلاع داده‌ایم، ولی تاکنون اقدامی نشده است.

یک شهروند: یک ماه است استان ایلام غرق در گرد و غبار است، ولی تنها اقدام مسوولان در این خصوص این است که کار ادارات با 2 ساعت تاخیر، شروع می‌شود. آیا نباید فکری جدی در این زمینه شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها