وزیر کار و امور اجتماعی گفت: هم اکنون هزار و 400 واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد کرج در دست ساخت است. محمد جهرمی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اشتهارد در گفتگو با مهر در کرج با اشاره به نادرست بودن خبر تعطیلی 70 درصد از واحدهای صنعتی این شهرک اظهار داشت: هم اکنون 600 واحد صنعتی در این شهرک فعال هستند و هیچ یک از آنها تعطیل نشده اند.
کد خبر: ۱۸۲۳۳۰

وی افزود: ساخت این تعداد واحد صنعتی در این شهرک نشان دهنده سرمایه گذاری مناسب طی سه سال اخیر است همچنین هم اکنون 400 واحد صنعتی زمین دریافت کرده اند و طبق قانون شهرکها اگر تا مهلت تعیین شده اقدام به ساخت واحد نکنند، برای آنها اخطار صادر می شود و اگر برای سومین بار اخطار صادر شود و هیچ گونه اقدامی در جهت ساخت صورت نگیرد، زمین پس گرفته خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در تعهد بنگاه های اقتصادی مبنی بر ایجاد اشتغال، بنگاه های اقتصادی بعد از به بهره برداری رساندن طرح ارائه شده طی دو سال، باید بازار پیدا کنند و تولید را به مقدار ظرفیت تعیین شده برسانند.

جهرمی بیان داشت: طبق پیش بینی انجام شده، تعداد جویندگانی که وارد بازار کار می شوند، امسال یک میلیون و 250 هزار نفر است و اگر این تعداد وارد بازار کار نشوند نرخ بیکاری چهار درصد افزایش می یابد.

وزیر کار و امور اجتماعی به منظور بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اشتهارد به این بخش سفر کرده است.

اشتهارد با دو شهرک صنعتی بزرگ در 75 کیلومتری جنوب غربی کرج قرار قرار دارد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها