رئیس حوزه هنری لرستان از برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های پویانمایی (حرکت)‌ توسط واحد فیلم، عکس و انیمیشن حوزه هنری خبر داد. به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، شیرزاد نعمتی‌نیا گفت: این جشنواره سال گذشته به صورت استانی برگزار شد که به دلیل استقلال هنرمندان و سطح کیفی آثار، شهریور ماه امسال به صورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های ایلام، همدان، خوزستان، کرمانشاه، مرکزی و لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۲۰۶۷

وی ایجاد فضای مناسب به منظور شناخت و شناسایی استعدادهای خلاق، عرضه تجارب و تبادل اندیشه‌ها در عرصه هنر انیمیشن و ترغیب علاقه‌مندان به انجام فعالیت‌های هنری را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی با بیان این که فراخوان شرکت در این جشنواره در بین مراکز فرهنگی استان‌های شرکت‌کننده توزیع شده، از هنرمندان خواست تا آثار خود را تا 15 مرداد ماه جاری به دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری خرم‌آباد ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری لرستان، مضامین والای دینی، اخلاقی و اجتماعی را از موضوعات جشنواره ذکر و اضافه کرد: به دلیل نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام «سال نوآوری و شکوفایی» بخش ویژه جشنواره نیز به موضوع خلاقیت و نوآوری در تکنیک و خلق محتوای اثر اختصاص دارد.

نعمتی‌نیا ابراز امیدواری کرد این جشنواره بتواند حرکتی نو در جهت معرفی هنرمندان خلاق عرصه پویانمایی باشد.
وی افزود: بی‌شک حضور هنرمندان جوان نویدبخش آینده‌ای روشن در این رشته هنری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها