اصولگرایان که پس از انتخابات شوراهای سوم عزم خود را برای کسب حداکثر کرسی های مجلس هشتم جزم کرده اند روز گذشته همایشی را با عنوان گام پنجم با دعوت از نیروهای مناطق سی گانه
کد خبر: ۱۴۸۱۸۱
شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه که با حضور فعالان اصولگرا و برخی از نمایندگان مجلس و با سخنرانی حبیب الله عسگراولادی در مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی) برگزار شد بر ائتلاف حداکثری میان نیروهای اصولگرا و حرکت در مسیر جبهه متحد اصولگرایی تاکید شد.
عسگراولادی در این جلسه با اشاره به مواضع قاطعانه جمهوری اسلامی درخصوص پرونده هسته ای ، این موضعگیری ها را دلیل ایجاد تشتت آرائ میان کشورهای تصمیم گیر درخصوص قطعنامه سوم دانست و بر ضرورت حمایت از روند فعلی و دولت اصولگرای احمدی نژاد تاکید کرد.
شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی نیز در پایان این جلسه با صدور بیانیه ای ضرورت تشکیل مجلسی حول محور امام و رهبری را یادآور شد و اعلام کرد، این شورا با حرکت در راستای جبهه متحد اصولگرایی از فعالیت های مختلف که برای کارآمدی بیشتر اصولگرایان و ائتلاف حداکثری این جناح سیاسی انجام می گیرد، حمایت خواهد کرد.
در این مراسم که با حضور گسترده اصولگرایان برگزار شد، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه به بیان مواضع شورای هماهنگی نیروهای انقلاب و فعالیت آن در سالهای اخیر پرداخت و در پایان جلسه نیز حسین مظفر دیگر نماینده مردم تهران با مقایسه ای بین فضای جامعه در سالهای قبل از دولت اصولگرای نهم بر ضرورت حمایت از روند فعلی تاکید کرد.
در این جلسه ، اسفندیاری دبیر اجرایی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی با ذکر تاریخچه ای از فعالیت این شورا، تاریخ تاسیس آن را پس از حوادث تلخ تیر 78 عنوان کرد و گفت: پس از آن واقعه به جمعی ساماندهی شده از نیروهای انقلاب نیاز احساس می شد و همین مساله جرقه اصلی تشکیل این شورا با تکیه به چهار اصل بنیادین اسلام ، انقلاب ، امام و رهبری را زد و فرمایشات مقام معظم رهبری پس از 18 تیر نیز باعث تسریع در شکل گیری هسته مرکزی شد. به دنبال شکل گیری هسته مرکزی ، هیاتهای اجرایی با استفاده از نیروهای مردمی در مناطق مختلف شکل گرفت و به خاطر فضای نامطلوب موجود در سالهای ابتدایی و غربت اصولگرایان با راهبرد موتور روشن و چراغ خاموش به فعالیت پرداخت و هم اینک با سیاست حمایت از اتحاد اصولگرایان و دولت نهم به کار خود ادامه می دهد. این جلسه که با حضور برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس و مدیران اجرایی و نیروهای کمیته های سی گانه شورای هماهنگی انقلاب اسلامی تهران برگزار شده بود با مراسم افطار پایان یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها