رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ثبت نام از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 84 این دانشگاه از روز شنبه 19 دیماه در سراسر کشور آغاز می شود.
کد خبر: ۵۶۲۰۵

دکتر ناصر اقبالی افزود: این آزمون در 220 عنوان رشته و گرایش تحصیلی در اردیبهشت سال 84 برگزار خواهد شد و متقاضیان بدون در نظرگرفتن رشته فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی شان می توانند در رشته موردعلاقه خود در این آزمون شرکت کنند. وی افزود: علاقه مندان تا پایان وقت اداری پنجشنبه ، اول بهمن فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پستی در سراسر کشور نسبت به تهیه مدارک و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

اعلام جزییات آزمون جامع فرهنگیان

معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز اعلام کرد: آزمون جامع دارندگان مدرک معادل کاردانی فرهنگیان سال 83 به طور همزمان در 166 شهر کشور برگزار می شود. محمدحسین پورکاظمی افزود: در این آزمون 27 هزار نفر شرکت کرده اند و کارت ورودی داوطلبان امروز (پنجشنبه) براساس شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در فرم تقاضانامه ثبت نام مشخص کرده اند به غیر از تهران در اداره آموزش و پرورش آن شهرستان توزیع می شود. به گزارش ایسنا، وی گفت : کارت داوطلبان تهرانی آزمون جامع دارندگان مدرک معادل کاردانی فرهنگیان سال 1383 در دانشگاه تربیت معلم (حوزه خواهران) و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (حوزه برادران) توزیع می شود. معاون سازمان سنجش درباره ظرفیت پذیرش آزمون جامع فرهنگیان گفت : آزمون جامع فرهنگیان ، ظرفیت مشخصی ندارد و کسانی که بتوانند حد نصاب لازم را کسب نمایند در این آزمون پذیرفته می شوند. پورکاظمی همچنین درباره کارنامه داوطلبان آزمون های مختلف سازمان سنجش گفت : کارنامه داوطلبان تمامی آزمون ها به نشانی پستی آنها ارسال شده و اگر تا این لحظه کارنامه ای به دست داوطلبی نرسیده است ، آن داوطلب باید با مراجعه به روابط عمومی سازمان سنجش و ارائه درخواست ، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها