اورتیز کیست؛ پاسخ روشن است او اکنون همسر پرنس فیلیپ از خاندان سلطنتی اسپانیاست. اما این پاسخ قانع کننده نیست ، او در گذشته که بوده است؛ با این که از ازدواج پرنس فیلیپ با خانم لیتیشیا
کد خبر: ۴۱۹۵۴
اورتیز حدود 10 روز می گذرد، اما مطبوعات اسپانیا همچنان در جستجوی رازگشایی گذشته خانم اورتیز هستند.
اسپانیایی ها معتقدند خانم اورتیز سال پیش هنگامی که برای ادامه تحصیل به مکزیک سفر کرده است ، با نقاشی مکزیکی رابطه داشته و اکنون این نقاش ، نقاشی ها و عکسهای غیراخلاقی خانم اورتیز را در سراسر مکزیک پخش کرده است.
این نقاشی ها که به اسپانیا رسیده است ؛ بشدت توسط خانم اورتیز تکذیب می شوند و وی اعلام کرده است که این عکسها و نقاشی ها ساختگی ، مونتاژ شده و غیرواقعی هستند.
لیتیشیا اورتیز 31 ساله تا چندی پیش مجری اخبار عصر یکی از کانال های تلویزیونی اسپانیا بود. وی در سال 1998 با پروفسور آلفونسو گورگو ازدواج کرد که این ازدواج یک سال بعد به طلاق انجامید.
سپس پاییز سال 2002 با پرنس فیلیپ در یک مهمانی آشنا شد و این رابطه خیلی زود به رابطه ای جدی برای این دو تبدیل شد ؛ گرچه لیتیشیا در مصاحبه ای به خبرنگاران گفته است: «از رابطه من با فیلیپ تا چند هفته قبل از اعلام نامزدی مان هیچ کس خبر نداشت ، حتی پدر و مادرم.»
لیتیشیا فرزند پدری روزنامه نگار است و همین موقعیت باعث شد او هم راه پدرش را ادامه دهد و در دانشکده علوم ارتباطات و رشته روزنامه نگاری به تحصیل پرداخت.
او این رشته را تا مقطع دکترا ادامه داد. به گفته دوستان نزدیکش او دختری بسیار باهوش و زرنگ و بسیار ماجراجوست و همین خصوصیات باعث کشش پرنس فیلیپ به او شده است.
لیتیشیا سال 2001 جایزه لارا را از مرکز رسانه های اسپانیا دریافت کرد و به عنوان موفق ترین روزنامه نگار جوان معرفی شد.
سفر او به نیویورک و به عراق برای کسب خبر از مهمترین فعالیت های کاری اوست. لیتیشیا که به گفته خودش دختری است که از ابتدا روی پای خودش ایستاده ، می گوید: «من در 15 سالگی به مادرید رفتم.
همان زمان که پدر و مادرم از هم جدا شدند، فهمیدم این خودم هستم که باید زندگی ام را بسازم ، من از طبقه بسیار متوسط اسپانیا بودم ، ولی افتخار می کنم که توانستم تا این مرحله یعنی دکترای رشته مورد علاقه ام پیش بروم و با فرد مورد علاقه ام ازدواج کنم.»
خانم لیتیشیا 2 خواهر کوچکتر از خود دارد که پس از طلاق پدر و مادرش پیش مادرش که پرستار کلینیکی در اسپانیا بود زندگی می کردند.
از بین این 3 خواهر تنها لیتیشیا راه پدرش را در رشته روزنامه نگاری ادامه داد. مراسم ازدواج پرنس فیلیپ با لیتیشیا که مطبوعات اسپانیا آن را «ازدواج قرن» نامیده اند، تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.
بسیاری از بزرگان از سراسر جهان به این عروسی دعوت شده بودند. ازدواج این دو پس از 98 سال بعد از آخرین ازدواج پادشاهان در خاک اسپانیا صورت گرفت.
چرا که اکثر پادشاهان اسپانیا در این مدت خارج از این کشور ازدواج کرده بودند. پرنس فیلیپ 36 ساله که 2خواهر نیز دارد، بعد از پدرش به تخت پادشاهی خواهد رسید.
او پس از ازدواجش مانع کار دوباره لیتیشیا در تلویزیون شده است و لیتیشیا در 31 اکتبر برای آخرین بار اخبار عصر اسپانیا را گزارش کرد.
علی رغم شایعات بسیاری که در حاشیه ازدواج این دو صورت گرفت ، 22 می مراسم ازدواج این دو به خوبی برگزار شد، گرچه هنوز هم سر و صدای شایعه رابطه لیتیشیا با نقاش مکزیکی و همچنین سطح طبقاتی متوسط لیتیشیا برای بسیاری از اسپانیایی ها شک برانگیز است ، اما او و فیلیپ با سکوت خود سعی دارند این شایعات را به دست فراموشی بسپارند.

ترجمه؛ المیرا صدیقی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها