جام جم انلاین : سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد تحلیل آخرین نقشههای هواشناسی نشانمی دهد که برف و باران در راه است.
کد خبر: ۳۸۵۲۹
بارش باران و برف و افت نسبتا قابل ملاحظه دما از روز سهشنبه و از سمت حاشیه غربی ، کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تا پایان هفته جاری اکثر نقاط ایران را در بر میگیرد.
همچنین با تقویت جریانهای شمالی سرد از روز چهارشنبه تشدید شرایط ناپایدار و مواج بودن دریا در سواحل جنوبی خزر رخ خواهد داد.
بر این اساس طی 24 ساعت آینده آسمان استانهای گیلان ، مازندران و گلستان کمی تا قسمتی ابری بتدریج از سمت غرب با افزایش ابر و از اواخر وقت با رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق ، آسمان استانهای آذربایجان غربی و شرقی ، زنجان ، اردبیل ، همدان ، کردستان و کرمانشاه نیمهابری بتدریج افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و آسمان استانهای ایلام ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد ، فارس، بوشهر و خوزستان کمی تا نیمهابری در پارهای نقاط با وزش باد و بتدریج با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.
طی مدت یاد شده آسمان استانهای یزد ، اصفهان ، مرکزی ، قم ، خراسان و سمنان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد بتدریج با افزایش ابر ، آسمان استانهای کرمان ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و جزایر تنب بزرگ و کوچک ، ابوموسی ، قشم و کیش صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در نواحی ساحلی با غبار و مه صبحگاهی خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور طی شبانهروز آینده آسمان استانهای تهران و قزوین را کمی تا قسمتی ابری در پارهای نقاط با وزش باد بتدریج با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با رگبار و رعد و برق پیشبینی کرد که حداکثر دمای تهران در این روز با 2 درجه افزایش به 26 درجه سانتیگراد بالای صفر میرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها