2سارق زورگیر که در نیمه شب با سوار کردن مردم به خودرو و تهدید با چاقو اموالشان را سرقت می کردند، دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار ما
کد خبر: ۳۲۱۴۷
، مهندس یک شرکت نفتی ساعت 4 بامداد وقتی قصد عزیمت به فرودگاه را داشت ، در حوالی میدان آزادی سوار یک دستگاه خودروی مسافرکش شد. دقایقی بعد 4سرنشین این خودرو با حمله به مهندس و ضرب و جرح او، اموالش را ربودند و سپس او را در بیابان های اطراف تهران از خودرو بیرون انداختند و متواری شدند.

پرونده در پلیس آگاهی

در پی این ماجرا، مرد مالباخته با مراجعه به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران شکایتی را در این خصوص تسلیم بازپرس جنایی تهران کرد و موضوع برای پیگیری و تحقیق به اداره اول پلیس آگاهی ارجاع شد. با چهره نگاری از متهمان توسط مالباخته ، ماموران در مرحله بعدی موفق به دستگیری یکی از متهمان به نام علیرضا شدند. نامبرده در تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد با همدستی 3 نفر از دوستانش به بهانه مسافرکشی از آخرین ساعت شب تا صبح روز بعد با پرسه زدن در خیابان ها و سوار کردن مردم به عنوان مسافر اموالشان را سرقت می کردند. با این اعترافات ، ماموران متوجه شدند یکی از همدستان متهم به نام قاسم پیش از این به اتهام اخاذی از سوی ماموران انتظامی دستگیر شده و دوران محکومیت خود را سپری می کند. با انتقال متهم از زندان به پلیس آگاهی ، وی اعتراف کرد در چندین فقره سرقت مشارکت داشته است . با این اعترافات ، بازپرس سعید رضایی دستور دستگیری دیگر متهمان فراری را صادر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها