زنی که متهم است لاله محمدخانی را مهرماه سال گذشته به قتل رسانده است ، روز گذشته در دادگاه جنایی تهران اعترافات قبلی خود را انکار کرد.به گزارش خبرنگار ما ، روز گذشته خدیجه - ج (شهلا) که چندی پیش به قتل
کد خبر: ۳۲۱۴۶
لاله محمدخانی اعتراف کرد ، در خصوص پاره ای از موارد مربوط به پرونده بار دیگر به دادگاه جنایی تهران فرا خوانده شد و مقابل میز قاضی فخرالدین جعفرزاده قرار گرفت . دقایقی پس از این حضور، شهلا به قاضی پرونده گفت : آقای قاضی ! من می خواهم اعترافات خود را پس بگیرم ، من دروغ گفته ام و هیچ دخالتی در مرگ لاله محمدخانی نداشته ام .

من رویاهایم را بازگو می کنم

متهم افزود: یک روز پس از قتل لاله ، وقتی در خانه ام نشسته بودم ، فردی با ارسال یک فیلم ویدئویی که صحنه های قتل لاله را نشان می داد، از من خواست که قتل لاله را گردن بگیرم و بخاطر همین موضوع ، جزییات این جنایت را پس از چندین بار تماشای فیلم به خاطر سپردم و از آن جا که به ناصر علاقه داشتم ، به این قتل اعتراف کردم . در پی این اظهارات ، قاضی جنایی از شهلا خواست تا فیلم مورد نظر را به دادگاه ارائه کند که وی عنوان کرد نمی داند این فیلم را کجا پنهان کرده است . قاضی جنایی با اشاره به اعترافات قبلی متهم از شهلا،سوالهایی مطرح کرد، وی در پاسخ به پرسشهای قاضی گفت : اصولا من آدم رویایی هستم و بازسازی صحنه جنایت با جزییات مربوط ساخته و پرداخته ذهن من است . احضار یکی از بستگان شهلا به دادگاه گزارش خبرنگار ما حاکی است ، در ادامه پیگیری پرونده ، با توجه به وجود برخی از مدارک در پرونده قتل لاله محمدخانی که یکی از بستگان شهلا به نام نرگس به دادگاه جنایی تهران فراخوانده شد و ماموران خانه وی را بازرسی کردند. نرگس روز گذشته به قاضی گفت : من با این که از نزدیکان شهلا هستم ، هیچ اطلاعی از وضعیت او نداشتم و نمی دانستم او چگونه زندگی می کند. با صدور قرار قانونی تحقیق در خصوص اظهارات نرگس در شعبه 10 پلیس آگاهی آغاز شد.

اظهارات قاضی جنایی

قاضی فخرالدین جعفرزاده ، رئیس شعبه 1154 در خصوص اظهارات شهلا به خبرنگار ما گفت : شهلا پس از آزادی محمدخانی در چندین مرحله با او تماس گرفته و زمانی که ناصر از وی خواسته است دیگر مزاحم او نشود، برخلاف تصورات شهلا که فکر می کرد ناصر پس از آزادی می تواند رضایت والدین لاله را جلب کند، این موضوع موجب شده تا شهلا اعترافات صریح خود را با تمامی جزییات انکار کند. قاضی جنایی افزود: مسائل مطرح شده از سوی شهلا با تحقیقات پلیس مغایرت دارد و نامبرده تصور می کند می تواند با کتمان حقایق و جوسازی ، از مجازات رهایی یابد. جعفرزاده افزود: اعترافات شهلا چندین مرحله توسط تیمهای تخصصی تحلیل و ارزیابی شده و اکنون که از ساخته های ذهنی خود مایوس شده و خود را در یک قدمی مجازات می بیند ، تصمیم گرفته است تا اعترافات خود را انکار کند که این موضوع اهمیت قضایی ندارد و به عبارتی فاقد ارزش است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها