• 0

ايران براي جذب گردشگر سرمايه گذاري تبليغاتي نمي کند

دوشنبه 7 مهر 1382 ساعت 22:02
مدیرکل امور بازاریابی و بین الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی گفت : در مقایسه با کشورهای دنیا ، کشور ما برای جذب گردشگر کمترین بودجه تبلیغاتی را اختصاص می دهد.
مرتضی طالع ماسوله در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب گفت : در حال حاضر ، تبلیغات یکی از بزرگترین برنامه های بازاریابی در دنیا محسوب می شود و کشورهایی که توانسته اند در جذب توریست موفق عمل کنند و صنعت جهانگردی را رونق دهند ، از ابزار مهم تبلیغات و بازاریابی به نحو مطلوب استفاده کرده اند ، ولی کشور ما به رغم تنوع و جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و آب و هوایی به دلیل کمبود اعتبارات و بودجه در بخش تبلیغات بدرستی عمل نکرده و نتوانسته است در رشد و بهبود وضعیت صنعت توریسم کمکی کند.
به اشتراک گذاری
کد خبر : 668536977594618762
برچسب‌ها :
لینک کوتاه :

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی: