صاحب مهد کودکی در چین به اتهام مسموم کردن 72 کودک و معلم به نوعی مرگ موش چینی اعدام شد.
کد خبر: ۱۸۹۲۸
به  گزارش جام جم آنلاین و به نقل  از سایت چاینا دیلی، هوانگ هو 29 ساله  در ژان  جیانگ در استان گوانگ دونگ بالای چوبه دار رفت.

وی در دادگاه پذیرفت که در نوامبر 2002 در مهد کودک خوددر شهر ووچوان با ریختن «دوشو کیانگ» (نوعی مرگ موش چینی ) در مواد سازنده شوربا 70کودک و 2 معلم را بمدت 3 ماه راهی بیمارستان کرده و باعث شد تا بسیاری از آنهابه حالت اغما بیفتند.

وی گفت: بدلیل سوءمدیریتی که در مهد کودک داشته بارها مورد سرزنش اطرافیان و مقامات قرارگرفته و به همین خاطر در رقابت با مهد کودکی که در همسایگی آنهابوده به آنجا رفته و داخل نمک هایی که با آن شوربای محلی درست می کردند، مرگ موش چینی ریخته و از آنجا می گریزد.کودکان و معلمان با خوردن شوربا راهی بیمارستان شده و پلیس تحقیقات وسیعی را شروع کرده و هوانگ خو را دستگیر می کنند.

پلیس گفت هوانگ شب 24 نوامبر دزدانه به داخل مهد کودک رفته و مرگ موش را داخل ظرف نمکدان می ریزد و صبح روز بعد آشپزها با ادویه مذکور شوربا درست کرده وبه کودکهایی که داخل مهد کودک بازی می کردند، می خورانند.

ظرف 3 ماه گذشته این دومین بار است که فرد مظنون به ریختن مرگ موش در چین اعدام می شود. چند ماه قبل نیز یک مرد چینی در رستوران پسرعموی خود در شهر نان جیانگ سم ریخت و جان 38 نفر از دانش آموزان را گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها