پنج جوان که با تشکیل باند موسوم به ابی شلوغ بیش از500 فقره سرقت انجام داده اند، روز گذشته در شعبه 1606 جنایی تهران مقابل میز قاضی قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۱۵۰

در پی سرقت های مکرر در قالب اخاذی ، زورگیری ، کیف قاپی و تهدید توسط چند جوان ، پرونده شکایت های مختلف در این خصوص به آگاهی تهران ارجاع و تلاش برای دستگیری این سارقان که میانگین سنی آنها بین 18 تا20 سال است آغاز شد.

بنا بر این گزارش ، در تحقیقات مقدماتی از سوی ماموران مشخص شد برخی از این سارقان هنوز در سال آخر دبیرستان مشغول تحصیل هستند و با استفاده از چند دستگاه خودرو که متعلق به والدین آنهاست ، پس از سوار کردن مسافر و قرار دادن چاقو در زیر گلوی مسافران ، اموال آنان را به سرقت برده و سپس با بیرون آوردن لباس مسافران بخت برگشته ، آنها را در مناطق خلوت رها کرده و می گریزند.

با به دست آمدن این اطلاعات ، ماموران سرکرده باند به نام ابوالفضل ف (معروف به ابی شلوغ) را دستگیر کردند. وی در آگاهی اعتراف کرد که با همدستی اسماعیل ب، محمد ح، مهدی ع و محمدرضا ن و چند دانش آموز دیگر، تاکنون بیش از500 فقره زورگیری و سرقت داشته اند.با این اعترافات ، دیگر همدستان متهم که 10 نفر هستند، دستگیر شدند و از آنان مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

متهمان پس از حضور در آگاهی ، با اعتراف به بزه انتسابی ، به شعبه جنایی ارجاع شدند و قاضی رسول غنیمی با صدور قرار، متهمان را روانه زندان کرد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است ، روز گذشته 11 متهم دستگیر شده پس از حضور در آگاهی و در میان خیل شاکیان ، انگیزه خود را از سرقت ، فقر مالی عنوان کردند، با ثبت دفاعیات هر یک از متهمان ، قاضی ختم رسیدگی به پرونده را اعلام و عنوان کرد که بزودی حکم لازم را در این زمینه صادر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها