کد خبر: ۱۲۴۵۱۳۴
چه زمان باید به متخصص زنان مراجعه کنیم؟

دکتر ندا سالاریه جراح زیبایی زنان، زایمان، متخصص نازایی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. تالیف مقالات متعدد در نشریات داخلی و خارجی و کتب آموزشی رشته زنان و زایمان از فعالیت های علمی ایشان می باشد.

از فعالیت های آموزشی دکتر سالاریه، تدریس لیفت واژن با نخ ،تزریق ژل و بوتاکس در ناحیه تناسلی، زایمان فیزیولوژیک و بدون درد را می توان نام برد. همچنین ایشان موفق به دریافت گواهینامه لیزر واژینال پیشرفته با مونالیزا تاچ شده و دارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک زنان است.

هزینه یک جراح زنان در تهران

یکی دیگر از سوالات متداول کاربران این است: هزینه جراح زنان در تهران چقدر است؟ این گونه عمل ها جوری نیستند که بتوان ندیده هزینه را برایش مشخص کرد. اگر فکر عمل زیبایی زنان را در سر دارید، اولین کاری که باید بکنید این است که تلفن را بردارید و با شماره تماس های 02188656158 و 02133378619 تماس بگیرید. دکتر ندا سالاریه شما را راهنمایی خواهد کرد. ابتدا خواسته ی شما را میپرسند، در صورتی که مصمم به انجام عمل باشید برای شما یک وقت تعیین میکنند، شما را معاینه میکنند و عملی که به آن نیاز داشته باشید را اعلام می کنند.

جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان انواع مختلفی دارد. گاه پیش می آید برخی از خانم ها از شکل و اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند. برخی خانم ها به دلیل زایمان های متعدد دچار گشادی شدند و در رابطه جنسی خود با همسرشان دچار مشکل شده اند. برخی از تیرگی شکایت دارند، برخی نیز بعد از زایمان اعلام میکنند واژنشان چروک شده و زیبایی روز اول را ندارد. خوشبختانه علم آنقدری پیشرفت کرده که برای تمامی این مشکلات راه حل وجود دارد. این عمل ها در همه جای دنیا انجام میشود و طرفدار دارد. اگر شکل، اندازه و رنگ آلت تناسلی شما باعث خجالتتان شده و روی رابطه ی جنسیتان تاثیر گذاشته به دنبال راهی برای حل این مشکل باشید.

اکثر خانم هایی که جراحی زیبایی زنان انجام میدهند بعد از جراحی اعلام میکنند که رابطه ی آن ها با همسرشان بهتر شده و دیگر از بدن خود خجالت نمیکشند. احتمالا میدانید که خجالت می تواند عاملی بسیار مهم برای لذت نبردن از رابطه جنسی باشد و به شدت روی رابطه ی شما تاثیر گذاشته و به مرور شما را از رابطه سرد میکند.

درمان کیست تخمدان

اگر بخواهیم یکی از شایع ترین بیماری ها در میان زنان را نام ببریم میتوانیم به کیست تخمدان اشاره کنیم. برای همین است که زنان همواره به دنبال راه درمان کیست تخمدان میگردند. در واقع کیست تخمدان کیسه ای است که با آب پر میشود و میتواند در یک یا هردو تخمدان باشد. این نوع کیست معمولا خطرناک نیست و به خودی خود ار بین میرود ولی اگر خیلی بزرگ باشد میتواند روی تخمدان تاثیر بگذارد.

در صورتی که شما هم به این مشکل دچار هستید نگران نباشید. با مطب دکتر سالاریه تماس بگیرید و برای درمان کیست تخمدان به ایشان مراجعه کنید.

شل شدن واژن یکی از بزرگترین مشکلات خانم هاست. بسیاری از خانم ها اعلام میکنند بعد از زایمان طبیعی در رابطه ی جنسی دچار مشکل می شوند و دلیل آن همین است. شل شدن واژن! اگر می خواهید بعد از زایمان به روابط زناشوییتان لطمه ای وارد نشود، باید فکری برای این مشکل بکنید. عمل تنگ کردن واژن روش های مختلفی دارد. تزریق ژل و بوتاکس به واژن، واژینوپلاستی و لیزر. نگران نباشید چون می توانید این عمل را در مطب دکتر سالاریه و با جدیدترین امکانات و کمترین درد انجام دهید. برای مشاوره ی حضوری با مطب تماس بگیرید. قطعا بیشتر راهنمایی می شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها