رئیس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از اسیدپاشی مردی روی پسر و نامزد پسرش خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۱۳
اسیدپاشی پدر روی پسر و عروسش +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، کمال فروتن در گفتگو با ایسنا درباره این حادثه گفت: مدتی قبل از طریق گزارش‌های واصله به انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی مطلع شدیم که پسری جوان و دختر مورد علاقه‌اش از سوی پدر این پسر مورد اسیدپاشی قرار گرفتند که به دنبال آن اقدام به بررسی مستندات و شواهد کرده و متاسفانه متوجه شدیم که این خبر صحت داشته و در تاریخ 19 مرداد ماه امسال پسری به نام علی به همراه نامزدش نزد پدرش رفته که در این حین پدر اقدام به اسیدپاشی روی صورت علی و نامزدش کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه در شهرستان خلخال رخ داده است، گفت: بلافاصله پس از این اقدام علی و نامزدش به بیمارستان منتقل شده است که با توجه به کمبود امکانات هر دو نفر به بیمارستانی در رشت منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند که خوشبختانه دختر جوان به دلیل کم بودن شدت آسیب دیدگی چند روز بعد از بیمارستان ترخیص شد اما علی وضعیت مناسبی نداشته و همچنان در بیمارستان بستری است.

رئیس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی با بیان اینکه تا کنون این پسر اقدام به شکایت از پدرش نکرده و عامل اسیدپاشی تنها با شکایت دختر جوان دستگیر و روانه زندان شده است، گفت: متاسفانه خبرهایی به انجمن رسیده که احتمال عدم طرح شکایت از سوی این پسر جوان را مطرح می‌کند در حالیکه اسیدپاشی جرمی است که از جنبه عمومی نیز دارای مجازات بوده و ما امیدواریم که دادستان یا نماینده‌شان به این مسئله ورود کنند. ضمن اینکه شرایط این قربانی اسیدپاشی نیز طوری نیست که برای شکایت اقدام کند.

فروتن با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی خود را ملزم به حمایت از تمامی قربانیان می‌داند گفت: متاسفانه با وجود فعالیت‌های گسترده‌ای که برای مبارزه با اسیدپاشی رخ داده اما باز شاهد وقوع این اتفاق در خلخال بودیم و البته امیدواریم این آخرین مورد اسیدپاشی بوده و دیگر چنین حوادثی رخ ندهد.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از پرونده این جوان در حال انجام است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم که در هر نقطه از کشور اگر با مسئله اسیدپاشی مواجه شدند حتما موضوع را به انجمن اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها