تعدادی از اراذل و اوباش که با شمشیر و سلاح سرد در مهرآباد تهران اقدام به ضرب و شتم و رعب و وحشت کرده بودند توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۹۴
دستگیری اراذل و اوباش سطح یک در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در پی درگیری دسته جمعی تعدادی از افراد شرور و اراذل و اوباش و سطح یک محله بریانک که با شمشیر و قمه در محله مهرآباد تهران اقدام به درگیری و ضرب و شتم و رعب و وحشت در محل کرده بودند، دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس امنیت پلیس تهران قرار گرفت و صبح امروز تعداد 3 نفر از دستگیرشدگان برای بازسازی منطقه به محل آورده شدند.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت در حاشیه طرح بازسازی صحنه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اوایل ماه جاری تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان شمشیری اقدام به درگیری و ایجاد ضرب و شتم کردند که در این درگیری به تعدادی از شهروندان و همچنین اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد شد که پرونده بلافاصله به پلیس امنیت تهران ارجاع شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: با اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی محل اختفای تعدادی از این افراد شناسایی و درنهایت سه نفر از این اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی گفت: نفر اصلی این باند از اراذل سطح یک است که هنگام دستگیری مقاومت کرد و پلیس برای متوقف کردن وی مجبور به تیراندازی شد و این فرد را از ناحیه پا مجروح کرد.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: نفر اصلی این باند 12 فقره سابقه کیفری از جمله شرارت، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر و قدرت‌نمایی از سال 88 تاکنون دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: دو نفر دیگر از این دستگیرشدگان نیز دارای سه فقره نزاع، درگیری و شرب خمر هستند.

وی گفت: اراذل و اوباش در درگیری بوجود آمده سه نفر از شهروندان را مجروح کرده و چهار خودرو را تخریب کردند.

سردار ذوالقدر به اراذل و اوباش هشدار داد پلیس به اراذل و اوباش امان نداده و با اقتدار و با شدت با کسانی که در نظم عمومی اخلال کرده و باعث رعب و وحشت شهروندان شوند حتما با هماهنگی قضایی برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت در پاسخ به این سوال که نفر اصلی باند چند وقت بود که خود را به پلیس معرفی نکرده بود با توجه به آنکه اراذل و اوباش سطح دار باید خود را به پلیس معرفی کنند، اعلام کرد: این فرد یکسال بود که خود را به پلیس معرفی نکرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها