رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های جدید بنیاد به‌کارگیری جوانان است گفت: در کمیته امداد نیز در مأموریت‌ها از جوانان استفاده می کردیم.
کد خبر: ۱۲۲۱۶۲۴
همکاری بنیاد مستضعفان با گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر سید پرویز فتاح با اشاره به اینکه هرگاه از جوانان استفاده شده، خوشبختانه جواب آن را به خوبی گرفته‌ایم، اظهار داشت: یکی از بهترین کارهایی که در کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد، به‌کارگیری جوانان در مأموریت‌های امداد بود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های من در بنیاد مستضعفان به‌کارگیری جوانان است، گفت: در حکمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای من صادر کردند، تصریح شده که از فعالیت‌های گروه‌های جهادی حمایت شود.

فتاح گفت: در بنیاد مستضعفان باید سازوکار جدید و دقیقی تعریف شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در رفع محرومیت در مناطق محروم به خوبی استفاده کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت گروه‌های جهادی، مردمی بودن آن است و جوانان به صورت داوطلبانه در این گروه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس و عملیات امدادرسانی در سیل و زلزله را همین جوانان اداره کردند و ما از گروه‌های جهادی که متشکل از جوانان است، حمایت خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها