اگر به دنبال کسب جایگاه بالا تری هستید باید بتوانید توانایی علمی خودتان را ارتقا دهید، قطعا نیمی از دانشجویانی که کارشناسی ارشد مدیریت را با موفقیت پشت سر گذاشته اند تمایل دارند که دکترای مدیریت را هم دریافت نمایند، به همین منظور نیاز است تا در کنکور دکترای مدیریت نیز شرکت کنید و رتبه خوبی دریافت نمایید.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۹۴
دوره تخصصی دکترای مدیریت ماهان

برای کسب موفقیت در کنکور ابتدا باید منابع معتبر را به خوبی بشناسید. در ادامه سعی کردیم بهترین منابع موجود برای کنکور دکترای مدیریت را به شما بیان کنیم.

منابع دکتری مدیریت

در زیر لیستی از منابع دکتری مدیریت را به شما می گوییم که تنها بخشی از منابع مهم کنکور است. با در دست داشتن این منابع معجزه ای در موفقیت شما به وجود نمی آید، بلکه شما تنها منبع غنی از مطالب را در اختیار دارید. اما روش و برنامه ریزی مطالعاتی است که گام نهایی برای رسیدن به موفقیت را در شما به وجود می آورد. پس بعد از آنکه منابع خود را انتخاب کردید باید روش مطالعاتی خود را هم تغییر دهید.

زبان انگلیسی درسی است که تا آخرین مرحله تحصیلی همراه شما است.

بهترین منابع دکتری مدیریت کتاب زبان عمومی دکتری، دکتر علی اصغر رحیمی، انتشارات ماهان است.

  • مدیریت استراتزیک پیشرفته: مبانی مدیریت استراتژیک، هانگر-ویلن، ترجمه محمد اعرابی، حمیدرضا رضوانی، مدیریت استراتژیک، فرد دیوید، ترجمه علی پارسیان و محمد اعرابی، برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک، پیرس و رابینسون، ترجمه خلیلی شورینی، نشر یادواره کتاب.
  • بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته: اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، ترجمه حسین نوروزی و نیما سلطانی­نژاد، مهربان نشر، بازاریابی خلاق: روش‌های کشف ایده‌های راه‌گشا در بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و فرناندو تریاس دبس، ترجمه کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر.
  • مدیریت از دیدگاه اسلام: کتاب مدیریت از دیدگاه اسلام، دکتر احمدرضا مدرسی، انتشارات ماهان

سرفصل دروس کنکور دکتری مدیریت

منابعی که در بالا ذکر شده بود از بهترین و معتبر ترین منابعی هستند که می توانید برای کنکور دکترای مدیریت بخوانید. اما توجه کنید که برای کنکور تنها بخشی از سر فصل های های منابع را می توانید مطالعه کنید. در برخی از این منابع این سرفصل ها ذکر شده اند اما در برخی دیگر نه. اگر نمی دانید که کدام سرفصل ها را مطالعه کنید، بهتر است به سایت موسسه ماهان مراجعه کرده و از آن جا سرفصل های دروس کنکور دکترای مدیریت را بخوانید.

رتبه های برتر دکتری مدیریت

همه ما به خوبی می دانیم که یکی از راه هایی که می توان به موفقیت رسید استفاده از تجربیات دیگران است. رتبه های برتر دکترای مدیریت بهترین افرادی هستند که می توانند به شما بگویند که روش مطالعاتی درست چیست و شما را به آرامش حین کنکور دعوت کنند. پس تا می توانید از تجربیات آنان استفاده کنید. اگر می خواهید مصاحبه رتبه های برتر دکترای مدیریت را بخوانید می توانید به وب سایت ماهان مراجعه کنید. فراموش نکنید که خواندن این مصاحبه ها نه تها زمان شما را به هدر نمی دهد بلکه باعث ذخیره زمان نیز می شود. اگر خیلی نگران زمان خود هستید می توانید هنگام استراحت آن ها را مطالعه کنید.

دوره های آموزشی ارشد مدیریت و دکتری مدیریت موسسه ماهان

اگر برای کسب رتبه برتر کنکور به دنبال دوره های آموزشی عالی هستید و نیاز دارید تا یک همراه همیشگی و یک مشاور خبره شما را در این مسیر همراهی کند، بهتر است سری به موسسه آموزش عالی ماهان بزنید. ماهان از موفق ترین و برترین موسسه های کنکور دکتری و ارشد مدیریت است که سالیانه رتبه های برتری را در خود پرورش می دهد. یکی از خدمات این موسسه ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان است. ارائه راه کار های نوین مطالعه، ایجاد انگیزه در دانشجو و کاهش استرس آنان از وظایف اصلی مشاورین ماهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی ماهان مراجعه کنید. www.mahan.ac.ir/home

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها