فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) :

قدرت تهاجمی ایران برای متجاوزین غافلگیرکننده است

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه هزینه‌های تجاوز به سرزمین ایران برای دشمنان بسیار بیشتر از دستاوردهای آن خواهد بود، گفت: ابعاد قدرت دفاعی و تهاجمی ایران، وجوه غافلگیرکننده و محاسبه ناپذیری برای متجاوزین خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۵۳
قدرت تهاجمی ایران برای متجاوزین غافلگیرکننده است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با توجه به تحولات امنیتی اخیر در منطقه صبح روز گذشته (یکشنبه ۳۱ تیر) با حضور در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) با سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده این قرارگاه دیدار و در جلسه با معاونین قرارگاه، آخرین وضعیت منطقه و مخاطرات احتمالی و همچنین میزان آمادگی نیروهای مسلح را مورد بررسی قرار دادند.

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در این جلسه ضمن توضیح درباره‌ تهدیدات احتمالی در آینده و میزان آمادگی نیروهای مسلح برای مواجهه با وضعیت‌های مختلف، تاکید کرد: مقابله قاطعانه و هوشمندانه نیروهای مسلح در برابر رفتار و اقدامات تهدیدآمیز علیه جمهوری اسلامی ایران مانع از پذیرش ریسک تجاوز به سرزمین ایران و ملت شریف آن خواهد شد.

وی تاکید کرد: هزینه‌های چنین تجاوزی بسیار بیشتر از دستاوردهای آن خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ابعاد قدرت دفاعی و تهاجمی ایران، وجوهِ غافلگیرکننده و محاسبه ناپذیر برای متجاوزین خواهد داشت.

سرلشکر رشید در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تحریکات آمریکا، ثبات و امنیت منطقه را به خطر نیاندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احسان معتمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
۰
۰
سلام راهكار از بین بردن تحریم ها یك جنگ است البته چون امریكا و انگلیس بسیار ضعیف هستند ظرف فقط چند روز به التماس خواهند افتاد و تمام رهبران جهان را به نزد مقام معظم رهبری برای التماس صلح می فرستند كاش من رییس جمهور بودم تا با اطاعت كامل از رهبر عزیز و حمله محكم به امریكا برای همیشه خیال مسلمانان را راحت می كردیم كه امریكا هیچ غلطی نمی تواند بكند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها