شاید شمایی که اکنون در حال خواندن این مقاله هستید قصد بازگرداندن دوباره عشقتان را به رابطه دارید.
کد خبر: ۱۲۱۶۹۷۷
برگرداندن نامزد و همسر (بازگشت به عشق و ازدواج)

شاید اکنون بدنبال پیدا کردن بهترین راه و کم ضررترین آن هستید تا بتوانید بدون آسیب زدن به غرورتان او را بازگردانید. اما اینکار مستلزم رعایت نکاتی است که حتما باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. با شرکت در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج (Guided Self-Help Love Recovery) رادیو عشق به بهترین راهکارها برای بازگرداندن همسر، نامزد و عشقتان دست پیدا خواهید کرد. در شرکت در این کارگاه یاد می‌گیرید که چطور از موضع قدرت، نه از موضع ضعف و استیصال، کاری کنید که او خودش برای شروع دوباره رابطه پیش‌قدم شود.

چطور عشقتان را به رابطه برگردانید

برای برگرداندن او عجله نکنید

شاید با خودتان فکر کنید که: "این مقاله رو دارم برای این میخونم که بفهمم بهترین راه ممکن برای برگرداندن همسر یا نامزدم چیه. میخوام برگرده." اما به ما اعتماد کنید، الان که به تازگی از هم جدا شدهاید، شرایط اصلاً مناسب نیست، پس با عجله کردن، رفتارهای نسنجیده و غریزی یا زدن حرفها و انجام دادن کارهایی که بعداً از آنها پشیمان خواهید شد، اوضاع را بدتر نکنید.

در برابر وسوسه پیام زدن به او و تماس گرفتن با او مقاومت کنید

به شما هشدار میدهیم که وسوسه و میل غیرقابل مقاومت تماس گرفتن با او تمام وجودتان را تسخیر خواهد کرد. با خودتان فکر میکنید که اگر فقط میتوانستید با او حرف بزنید، همه چیز را به او توضیح میدادید و به این ترتیب تمام این اتفاقات ناخوشایند فراموش میشد. اما واقعیت این است که این راهحل به ندرت به نتیجه میرسد. او به احتمال زیاد تمام تلاشهایتان را برای برقراری ارتباط نادیده خواهد گرفت و در نتیجه حالتان بدتر خواهد شد. شاید هم در نهایت بتوانید موفق شوید که با او تماس بگیرید، اما گفتگوی ناامید کننده یا هیجانزدهای که با هم خواهید داشت، باعث میشود که روحیهتان بدتر شود و احساس کنید که او شما را دوباره پس زده استو حتی شاید شما را بلاک کند.. این گفتگوی شتابزده تقریباً هیچگاه برندهای ندارد، چون هیچ کدام آمادگی و توان لازم را برای مدیریت و کنار آمدن با احساساتتان بلافاصله بعد از جدایی نخواهید داشت.

به یک خانم غیرقابل دسترس و نفوذناپذیر تبدیل شوید، چون این همان خواستهی واقعی عشقتان است

بهترین راه برای به حداکثر رساندن شانس خودتان برای برگرداندن عشق سابقتان این است که به یک دختر غیرقابل دسترس و نفوذناپذیر تبدیل شوید. شما میخواهید که ارزشتان از دید او بالاتر برود و تماس گرفتن، حرف زدن و دیدن شما برایش سختتر شود. البته این کارها فقط بخش کوچکی از تبدیل شدن به یک دختر غیرقابل دسترس است. همچنین باید کاری کنید که از دور به نظر او زیباتر بیایید؛ او میتواند شما را ببیند، البته از دور و از طریق تلگرام، اینستاگرام و ... . عشق سابقتان به تدریج و به مرور زمان برای دیدن شما و داشتنتان بیتاب میشود، در این حالت باید با استفاده از برخوردهای تصادفی، شایعات و ترفندهای کوچک و بیخطر حسادتش را اندکی تحریک کنید تا این احساس ولع و بیتابی او هر روز بیشتر شود. مطمئن باشید که عشق سابقتان هیچ چیز را بیشتر از یک تعقیب مهیج دوست ندارد، پس این فرصت را به او بدهید.

یاد بگیرید که چطور از سکوت رادیویی به نفع عشق سابقتان استفاده کنید

بسیاری فکر میکنند که هدف از سکوت رادیویی (ممنوعیت تماس) نادیده گرفتن یا تنبیه کردن عشق قدیمیشان است، اما اصلاً اینطور نیست. هدف از قانون ممنوعیت تماس این است که به عشق سابقتان فرصت بدهید تا بر خشم و نفرت خود غلبه کند و احساسات و افکارش را سرو سامان بدهد. اشتباه نکنید، تلخی و ناراحتی بعد از تمام جداییهای عاشقانه به وجود میآید و او نیز احتمالاً بعد از این شکست عشقی ناراحت و عصبانی است. بنابراین بهتر است مدتی از هم فاصله بگیرید. وقتی افکار ناخوشایند از ذهنش پاک شد، خاطرات و افکار خوب دوباره در ذهنش زنده میشود و حتماً دلش برای شما تنگ میشود، حتی شاید این دلتنگی گاهی برایش غیرقابل تحمل شود.

سعی نکنید عشق سابقتان را برگردانید

شاید به نظرتان عجیب بیاید که بسیاری از مراجعین ما صرفاً با سعی نکردن برای برگرداندن عشق سابقشان موفق شدند که دوباره با او وارد رابطه شوند. آنها هیچ کاری انجام ندادند، جز این که به زندگی عادی برگشتند و روی رشد و بهبود شخصی و حرفهای خود تمرکز کردند. ما این روش را اصطلاحاً "ممنوعیت تماس انفعالی" یا "سکوت رادیویی انفعالی" مینامیم. این روش برای بسیاری راهگشا است. برخی بعد از شکست عشقی به خودشان میآیند و متوجه میشوند که بعد از این طرد شدن هم میتوانند به زندگیشان ادامه دهند، پس به جای این که به عشق سابقشان وابسته شوند و اعتیاد عشقی پیدا کنند، تصمیم میگیرند از نعمتهای دیگری که زندگی در اختیارشان قرار داده، استفاده کنند، کارهایی را که دوست دارند، انجام بدهند و به یک بانوی مستقل و موفق تبدیل شوند. در حالی که آنان روی نکات مثبت زندگیشان و رسیدن به موفقیت متمرکز شدهاند، غالباً عشق سابق دوباره پا به زندگیشان میگذارد، در حالی که متوجه شده، چه اشتباه بزرگی کرده که از چنین دختر بینظیری جدا شده است.

ظاهر خود را برای جذب کردن عشق سابقتان تغییر بدهید

  • میتوانید مدل مویتان را عوض کنید.
  • ورزش کنید تا اندام متناسبی پیدا کنید.
  • رژیم غذایی مناسبی را رعایت کنید.
  • کمد لباسهایتان را به روز کنید.
  • دندانهایتان را سفید و درخشان کنید تا لبخندی زیبا پیدا کنید.
  • مشکلات پوستی را برطرف کنید تا پوستتان به صافی و نرمی ابریشم بشود.

از یک روانشناس کمک بگیرید

گاهی اوقات شکست عشقی چنان شرایط منحصر به فرد، ناراحت کننده یا پیچیدهای را رقم میزند که برای مقابله با آن باید از متخصص کمک گرفت. به علاوه صحبت کردن با فرد متخصصی که در زمینهی حل مسائل مربوط به روابط عاشقانه تخصص دارد، برای برخی سودمند و راهگشا است.

روانشناس، شخصی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به نحو احسن از پس این شرایط سخت بربیایید. او به شما مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که قبل از هر چیز پشتکار و سخت کوشی شما را می طلبد. برای مثال او به شما کمک می کند تا روی کار و فعالیت‌های خود تمرکز کنید، برای خودتان سرگرمی‌های جدید ایجاد کنید، افکار و نگرانی های خود را بنویسید، تفریح کنید و از زندگی لذت ببرید و ارتباط خود را با دوستانتان از سر بگیرید.

دلیل تاثیرگذار بودن قانون ممنوعیت تماس برای برگرداندن عشق سابق

ممنوعیت تماس کمک میکند تا درد و رنج ناشی از اتفاقات ناخوشایند جدایی را پشت سر بگذارید

وجودتان بلافاصله بعد از جدایی مملو از احساسات ناخوشایندی همچون خشم و نفرت است. اگر قانون ممنوعیت تماس را رعایت کنید، فرصت پیدا میکنید تا احساساتتان را کنترل کنید و خودتان را اندکی آرامتر کنید تا بتوانید به جای قلب و احساس با عقلتان فکر کنید و منطقیتر تصمیم بگیرد.

عشق سابقتان متوجه ارزش شما میشود و دلش برایتان تنگ میشود

عشق سابقتان احتمالاً شگفتزده از خودش میپرسد که چرا شما با او حرف نمیزنید و حتی شاید دلش برایتان تنگ شود.

نادیده گرفتن عشق سابقتان در زمانی که او از شما متنفر یا عصبانی است، به نفعتان خواهد بود

عشق سابقتان احتمالاً سعی میکند تا در دوران ممنوعیت تماس با شما تماس بگیرد یا پیام بدهد. بسیار مهم است که تمام این تلاشها را نادیده بگیرید. شاید یک دوست مشترک برایتان تعریف کند که او حرفهای بدی دربارهتان میزند یا لقبهای بدی به شما میدهد، شاید هم خودتان احساس کنید که او از شما متنفر است یا نمیخواهد که دیگر هیچ کاری با شما داشته باشد. نگران نباشید، او الان هیجانزده و احساساتی است و منظوری از این حرفهای ناخوشایند ندارد. به علاوه لحن و نظر او بعد از گذشت سی روز تغییر خواهد کرد.

دلایل جدا شدن نامزدتان از شما

در این بخش متداولترین دلایل جدایی نامزدتان از شما را بررسی میکنیم.

شما دیگر برای او جذابیتی نداشتید

میدانیم که شنیدن این دلیل برایتان سخت است، اما از بین رفتن جذابیت یکی از دلایل اصلی جدا شدن پسرها است. بسیاری از آقایان از این موضوع شکایت دارند که عشقشان بعد از مدتی به خودش و ظاهرش بیتوجه میشود. اگر به این دلیل از هم جدا شده باشید، لازم است که بیشتر تلاش کنید، اما قبول کنید که تغییر دادن ظاهر، آسانتر از بهبود شخصیت است و اجازه ندهید که نظرات منفی او شما را دلسرد کند.

نمیتوانستید او را از نظر عاطفی ارضاء کنید

ممکن است این اتفاق بارها افتاده باشد، اما شما اصلاً متوجه آن نشده باشید. مهارتهای ارتباطی بسیاری از مردان ضعیف است و نمیتوانند احساسات خود را به خوبی منتقل کنند، به خصوص اگر قرار باشد که خبرهای بدی را بیان کنند. آخرین کاری که این مردان عاشق میخواهند در دنیا انجام بدهند، این است که عشقشان را ناراحت و آزرده خاطر کنند، بنابراین ترجیح میدهند که دلیلی کلی را بهانه کنند و به این رابطه پایان دهند.

عشق سابقتان نمیداند چه میخواهد

این دلیل جدایی یادآور همان جملهی آشنای "مشکل از تو نیست، مشکل از منه" است. از بین بردن این دلیل و برگشتن به رابطه کمی سختتر است، اما اگر به اندازهی کافی باهوش باشید و بدانید در این موقعیت چطور باید رفتار کنید، در نهایت موفق خواهید شد.

چون مدتی بود که به شما خیانت میکرد، تصمیم گرفت که به این رابطه پایان بدهد

پسرها گاهی اوقات فکر میکنند که دیوانهوار عاشق و شیدای دختر دیگری شدهاند. اما این احساس در واقعیت عشق نیست، بلکه فقط یک هوس زودگذر است. سوال اینجا است که وقتی او توجهاش به سمت دختر دیگری جلب شده است، چطور میتوانید او را برگردانید؟ باید بدانید که مرد مورد علاقهتان گاهی از شما فاصله میگیرد، چون زن دیگری توانسته او را اغوا کند یا چون هنوز متوجه نشده است که با این هوسبازیها خوشبختی و تمام چیزهای خوبی را که با شما دارد، به خطر میاندازد.

دلایل جدا شدن دخترها از عشقشان (البته الان میخواهید او برگردد)

باور داشتید که میتوانید زندگی بهتری داشته باشید

همه همیشه فکر میکنند که میتوانستند زندگی بهتری داشته باشند، تا این که از عشقشان جدا میشوند و متوجه میشوند که رابطهی قبلیشان چندان هم بد نبوده است.

به اشتباه فکر میکردید که عشقتان به شما خیانت میکند

شک آزاردهندهای مانند خوره وجودتان را میخورد که عشقتان در حال خیانت به شما است، اما بعد از مدتی نادرست بودن این شک اثبات شد. جدا شدن به علت شکهای نادرست به چند دلیل برای شما بد است. اولاً مرد مورد علاقهتان هر زمان که بخواهد کاری را انجام بدهد، نگران میشود که مبادا آتش خشم و غضب شما دوباره دامنش را بگیرد. ثانیاً عشق سابقتان فکر میکند که شما هرگز به او اعتماد نداشتهاید. خوشبختانه میتوانید اوضاع را بهبود دهید و به او ثابت کنید که دیگر آن زن شکاک قبلی نیستید که هر وقت او به تنهایی بیرون میرفت، به او شک میکرد.

او به شما خیانت کرده بود

راستش را بخواهید، توصیهی راهی برای برگشت به رابطه در چنین موردی برایمان دشوار است. شما به او وفادار بودهاید، اما او به شما خیانت کرده است. اگر میخواهید نزد او برگردید، اول با دقت فکر کنید که آیا این مرد واقعاً ارزش یک فرصت دوباره را دارد یا خیر.

دیگر جذابیتی برایتان ندارد

او دیگر توجهی به حرفهایتان نداشت، بیش از حد برای هم تکراری و عادی شده بودید و حوصلهتان از این رابطهی قدیمی سر رفته بود؟ اگر اینطور است، قبل از این که اقدامی جدی برای برگرداندن او انجام دهید، مطمئن شوید که واقعاً میخواهید دوباره با او وارد رابطه شوید.

بعد از یک دعوای جدی از هم جدا شدید

رابطهی عاشقانه مانند حساب بانکی است. با هر بار تجربهی لذتبخش و اتفاق خوشایند در واقع پول بیشتری را به این حساب واریز میکنید و رابطهتان را پرورش میدهید. اما هر دعوا یا جرو بحث مانند این است که مبلغی را از این حساب برداشت میکنید. برای موفق و سودده بودن رابطهتان لازم است که میزان واریزیتان بیشتر از میزان برداشت باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها