شرکت داج از دو مدل جدید چارجر ۲۰۲۰ با بسته واید‌بادی رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۰۱۱
رونمایی از داج چارجر جدید، سریع‌ترین سدان تولید انبوه جهان +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار پیش نمایشی در هفته گذشته، شرکت داج از دو مدل جدید چارجر Scat Pack و SRT Hellcat با بسته Widebody رونمایی کرد. بسته Widebody به عریض‌تر کردن بدنه چارجر علاوه بر نمایی جذاب‌تر، به بهبود آیرودینامیک و تعلیق چارجر نیز کمک فراوانی می‌کند، مدل ۲۰۲۰ SRT هلکت به بسته وایدبادی مجهز شده و مدل ۲۰۲۰ اسکت‌پک نیز با آپشن‌های بسته واید‌بادی قابل سفارش است.

امکانات ویژه بسته وایدبادی

بسته جدید واید‌بادی دارای گلگیر‌های جدیدی است که عرض خودرو را ۳.۵ اینچ افزایش می‌دهد، با توجه به بدنه عریض جدید چارجر، این مدل از چرخ‌های ۲۰ در ۱۱ اینچی استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های برجسته بسته واید‌بادی می‌توان به سیستم تعلیق جدید شرکت Bilstein با سه حالت انطباقی قابل تنظیم و سیستم ترمز پیشرفته با بازدهی بالا اشاره کرد که از شش پیستون ساخت شرکت ایتالیایی Brembo، کالیپر و چرخاننده دو قسمتی در جلو اشاره کرد.

مشخصات فنی، قدرتمند مانند همیشه

مدل ۲۰۲۰ چارجر اسکت‌پک از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۶.۴ لیتری Hemi هشت سیلندر با قدرت ۴۸۵ اسب‌بخار مجهز شده است. نیرو از طریق سیستم انتقال هشت سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود، به این ترتیب، این مدل از شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) را در ۴.۳ ثانیه طی می‌کند، همچنین ظرف ۱۲.۴ ثانیه، یک چهارم مایل را می‌پیماید و نهایت سرعت آن به ۱۷۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

از طرفی چارجر SRT هلکت ۲۰۲۰ از پیشرانه سوپرشارژ ۶.۲ لیتری هشت سیلندر با قدرت ۷۰۷ اسب‌بخار و ۸۸۱ نیو‌تن‌متر گشتاور استفاده می‌کند، این مدل صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در ۳.۶ ثانیه طی می‌کند و نهایت سرعت آن برروی ۳۱۵ کیلومتر در ساعت تنظیم شده است. داج اعلام کرد با عرضه این مدل، چارجر SRT هلکت با بسته واید‌بادی به قدرتمندترین و سریع‌ترین سدان با تولید انبوه در جهان تبدیل می‌شود.

قابلیت‌های پیشرفته

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، چارجر SRT هلکت جدید به سیستم فرمان الکتریکی با قابلیت تنظیم برروی چهار حالت خیابان، مسابقه‌ای، اسپرت و سفارشی (با اختصاص دادن تنظیمات شخصی) مجهز شده است، این مدل همچنین تغیراتی در بدنه داشته که شامل بال‌های جدید و اسپویلر در عقب خودرو می‌شود. در داخل، صندلی‌های چرمی به سیستم گرمایشی و تهویه پیشرفته مجهز هستند، تودوزی و انتخاب نوع پارچه بر اساس درخواست مشتریان قابل تغییر است.

طبق اعلام داج، اعلام کرده که سفارش‌ها از پاییز امسال قابل دریافت است و در ماه‌های ابتدایی ۲۰۲۰ نیز مدل‌ها تحویل مشتریان داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها