معاون وظیفه عمومی استان مازندران از امکان تمدید مهات اعزام مشمولان ساکن مناطق سیل زده استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۳۷
تمدید مهلت اعزام مشمولان مناطق سیل زده در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مهدی بریمانی گفت:با توجه به وقوع سیل در استان مازندران و ایجاد خسارت به برخی از مشمولان آماده اعزام به خدمت مقدس سربازی و خانواده های آنان تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به همین منظور مشمولانی که در این حادثه دچار خسارت شده‌اند و دارای برگ اعزام به تاریخ های 19 فروردین ماه، یکم و 19 اردیبهشت ماه 98 هستند در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس+10 و یا مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خود را حداکثر تا 2 ماه تمدید کنند .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: این تسهیلات فقط شامل مشمولان شهرستان های سیمرغ، بابلسر، میاندورود، نکا و گلوگاه می شود.

بریمانی تصریح کرد: این افراد درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن گویا به شماره 096480، کانال @ vazifeh_ir در شبکه های اجتماعی ، پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی vazifeh.ir یا سامانه پیام کوتاه به شماره 110206010 از آخرین اخبار وظیفه عمومی مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها