دادستان نظام پزشکی اراک گفت: قصور دندانپزشک اراکی در 2 پرونده روناک و امیرعلی تایید و کیفرخواست برای آنها صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۱۲
قصور دندانپزشک اراکی در پرونده روناک و امیرعلی تایید شد

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا محمدی امروز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: یکی از پرونده ها مربوط به «روناک» سه ساله است که بر اثر قصور این دندانپزشک در چندماه گذشته، جان خود را از دست داده و این پرونده با حساسیت ویژه یک تیم کارشناسی هفت نفره بررسی شد.

وی بیان کرد: قصور پزشک در این پرونده تایید و کیفر خواست آن صادر و به دادگاه بدوی ارجاع شده که این دادگاه نیز در چند هفته اخیر پرونده را با کار کارشناسی رسیدگی و حکم بر محکومیت دندانپزشک صادر شده و رای آن به زودی به طرفین ابلاغ می شود و طرفین می توانند نسبت به این حکم اعتراض کنند.

دادستان نظام پزشکی اراک ادامه داد: پرونده دوم مربوط به «امیرعلی» کودک دیگر است که در اثر قصور این پزشک مدتی را در کما بوده و دچار آسیب جدی شده است.

دکتر محمدی اظهار داشت: کارشناسی این پرونده نیز در دادسرا تمام شده و قصور پزشک تایید و کیفر خواست آن صادر اما هنوز دادگاه بدوی برای این پرونده صادر نشده است.

وی بیان کرد: در هر 2 پرونده قصور پزشک از سوی دادسرا اعلام و کیفر خواست صادر شده که پرونده روناک در دادگاه بدوی تایید شده و محکومیت برای پزشک صادر شده اما تایید دادگاه پرونده دوم اعلام نشده است.

دادستان نظام پزشکی اراک افزود: محکومیت دندانپزشک اراک محرومیت از کار اعلام شده اما چون هنوز به امضای همه نرسیده نمی توان این محکومیت را اعلام کرد و حکمی که در این دادگاه داده شود قابل تجدید نظر است.

قصور یک بانوی دندانپزشک اراکی امسال روناک را در آستانه تولد سه سالگی به دست مرگ سپرد و در بهمن ماه امسال نیز امیرعلی را به کما برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها