کد خبر: ۱۱۹۲۷۷۹
خرید بلیط هواپیما تنها در عرض چند دقیقه در سایت سفیران ایرتور

با گسترش صنعت گردشگری و پیشرفت صنعت حمل‌ونقل هوایی خرید بلیط هواپیما از سوی مسافران و گردشگران افزایش پیداکرده است و در پی آن آژانس‌های هواپیمایی و ایرلاین¬های بسیاری اقدام به فروش آنلاین بلیط هواپیما کرده‌اند.

دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفیران ایرتور با داشتن تجربه‌ای بیست‌ساله درزمینه¬ی فروش بلیط هواپیما سعی در ارائه‌ی بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما برای خریداران کرده است تا علاوه بر خرید بلیط در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند ارزان‌ترین آن را تهیه کنند.

در سایت سفیران ایرتور بلیط چارتر در کنار بلیط¬های سیستمی نمایش داده می‌شود. پیدا کردن بلیط چارتر یا همان بلیط لحظه آخری که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده برای خریداران یک فرصت و مزیت به شمار می‌آید. پیش از آن بگذارید کمی با مفهوم چارتر آشنا شویم.

چارترکردن به زمانی گفته می‌شود که آژانس هواپیمایی اقدام به ((دربست کرایه کردن)) صندلی‌های یک هواپیما از ایرلاین مربوطه می‌کند و سپس آن‌ها را برای فروش به خریداران عرضه می‌کند حالا گمان کنید که لحظه‌ی پرواز نزدیک است و بلیط¬ها توسط آژانس مربوط به فروش نرفته است پس بهترین راه اقدام به فروش بلیط¬ها با قیمتی بسیار پایین‌تر و ارزان‌تر از قیمت قبلی کنند تا توجه خریداران را جلب کنند و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش برسد تا آژانس هواپیمایی ضرر نکند. پس به این نوع بلیط¬ها به‌واسطه‌ی قیمت پایین بلیط چارتر و یا لحظه آخری می‌گویند.

در سایت سفیران ایرتور با واردکردن مبدأ و مقصد و تاریخ رفت‌وبرگشت به‌راحتی می‌توان بلیط¬های لحظه آخری را با قیمت ارزان مشاهده کرد و در عرض چند دقیقه بلیط را خریداری کرد؛ اما درزمینه‌ی بلیط¬های چارتر سفیران ایرتور باید چند نکته را پیش از خرید ذکر کند:
1. بلیط¬های چارتر امکان استرداد و کنسلی ندارند مگر با جریمه‌ی بالا و یا برداشتن کل هزینه توسط آژانس هواپیمایی
2. بلیط¬های چارتری دارای قیمتی یکسان برای تمام گروه‌های سنی کودک تا بزرگسال است اما قیمت بلیط نوزادان کمتر است.
3. در تعطیلات و فصل‌های پرتردد بلیط چارتر به دلیل تقاضای بیشتر باقیمت بالاتری فروخته می‌شود.
4. کیفیت هواپیمایی بلیط چارتر به دلیل هزینه‌ی کمتر پایین نیست و مانند بقیه هواپیماهای دیگر است.
5. بلیط¬های لحظه آخری و چارتر، 48 ساعت قبل از پرواز به فروش گذاشته می‌شود پس باید از قبل چمدان‌هایتان را آماده کرده باشید.

با مراجعه آنلاین به سایت سفیران ایرتور دیگر نیاز نیست برای تهیه بلیط به آژانس هواپیمایی مراجعه کنید؛ زیرا با سرعت و سهولت بیشتری می‌توانید به بلیط¬های چارتری دسترسی داشته باشید و در لحظه خرید خود را انجام دهید. در سایت سفیران ایرتور با کلیک بر روی هر بلیط لحظه آخری و چارتر می‌توانید جزئیات نوع هواپیما، زمان رسیدن به مقصد، قوانین بلیط را مشاهده کنید و با واردکردن اطلاعات و پرداخت آنلاین بلیط از طریق درگاه بانکی امن برای شما صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها