رسانه‌های بغداد با انتشار نقل قولی از سرمربی پرتغالی ایران جنجال‌های فراوانی رقم زدند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۰۹
جنجال رسانه‌های عراق؛ نقل‌قول دروغ از کی‌روش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت، کارلوس کی‌روش به قدری باهوش هست که حتی در بازی با یمن هم با به کار بردن کلماتی حرفه‌ای در مصاحبه‌های خود شاگردانش را برای دست کم نگرفتن حریف و همچنین حفظ حرمت تیم مقابل ترغیب کند اما با این حال رسانه‌های بغداد از دیروز با ترفندی عجیب در صدد بالا بردن روحیه و انگیزه ملی‌پوشان عراق برای شکست ایران برآمدند.

ماجرا از این قرار بود که سایت عراق اسپورت با انتشار نقل قولی از سوی کی‌روش مبنی بر اینکه تیم ملی ایران تا به اینجا موفق به هفت بار گلزنی شده است و این آمار خوب را در بازی‌های بعد بخصوص عراق افزایش خواهد داد چون برنامه‌اش شکست دادن حریف با تعداد گل زیاد است، عملا جنگ‌های روانی به راه انداختند.

عراق اسپورت از قول کی‌روش نوشت: «رویارویی با عراق مهمترین گام ایران برای صدرنشینی در گروه است از همین رو هدف تیم برتری در بازی چهارشنبه شب خواهد بود. ما برای این پیروزی تمامی نکات را مد نظر قرار دادیم و با توجه به بازیکنان و ستاره‌های برجسته‌تری که نسبت به عراق داریم می‌توانیم به راحتی به هدف خود برسیم».

انتشار چنین نقل قولی از کی‌روش آن هم در شرایطی که مربی پرتغالی چه مقابل یمن و چه مقابل ویتنام از به زبان آوردن ادعاهایی این گونه خودداری کرد، کاملا نشان می‌دهد رسانه‌های بغداد با چنین ترفندی در صدد بالا بردن حس انگیزشی ملی‌پوشان عراق هستند تا آنها بدون ترس از نام تیم ایران در ورزشگاه آل‌مکتوم به میدان بروند. ترفندی که در این یکی دو روز سر و صدای زیادی به راه انداخته و با اظهارنظرهای زیادی از سوی اهالی فوتبال عراق توام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها