عملیات مشترک ماموران پایگاه دریابانی آبادان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان آبادان

محموله قاچاق دارو در اروندکنار کشف شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

کشف محموله داروی قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: حدود 230 هزار قلم انواع داروی قاچاق به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال روز پنجشنبه توسط کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پایتخت کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۰۶
کشف محموله داروی قاچاق در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سردار علیرضا لطفی با اشاره به اقدامات پلیسی انجام شده برای شناسایی محل ذخیره سازی این داروها گفت: محل نگهداری این محموله قاچاق دارو در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی بود که صبح امروز با هماهنگی قضایی نسبت به بازرسی محل اقدام شد.

وی ادامه داد: داروهای مکشوفه عمدتا تولید دو کشور آمریکا و هند و از نوع داروی ضد سرطان، نایاب و یخچالی است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین گفت: در تحقیقات از متهم مشخص شد که داروهای قاچاق کشف شده طی چند نوبت و به صورت غیرقانونی از طریق مرزهای شمال غرب وارد کشور شده است.

وی افزود: بنا بر اقرار متهم قرار بود تا این داروها با انجام تبلیغات در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به نشانی درب منازل مشتریان ارسال شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله داروهای کمیاب تحویل وزارتخانه بهداشت شده است تا هرچه سریع تر در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد، خاطرنشان کرد: متهم پرونده نیز با قرار قانونی صادره از سوی مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها