جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی

دستگیری سارق خودروهای مدل بالا در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

سارقان مسلح طلافروشی غرق آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری چهارسارق مسلح که چندی پیش دست به سرقت ازیک طلا فروشی درغرق آباد ساوه زده بودند خبرداد وگفت: دو قبضه سلاح و حدود دو کیلوگرم طلا از این سارقان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۸۴
سارقان مسلح طلافروشی غرق آباد دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار کیومرث عزیزی در رابطه با جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر ۳۰ آبان ماه سال جاری گزارشی از سرقت از یک طلافروشی در شهر غرق آباد شهرستان ساوه ارائه گردید که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: در مراحل اولیه تحقیقات پلیس شهرستان و کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سرنخ هایی از سارقان به دست آمد و یک دستگاه خودروی سواری که سارقان مسلح چند روز قبل از سرقت، از یک شهروند در شهرستان ساوه سرقت کرده بودند، در بیابان های اطراف یک روستا در یکی از استان های همجوار کشف شد.

عزیزی ادامه داد: سرانجام در تحقیقات شبانه روزی که حدود یک ماه به طول انجامید، سارقان که چهار جوان ۲۰ الی ۲۵ ساله اهل یکی از استان های همجوار و ساکن شهرستان ساوه بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه سارقان، ظهر روز گذشته(چهارشنبه) در عملیاتی هایی جداگانه، هر چهار سارق در کمتر از یک ساعت توسط پلیس آگاهی استان و پلیس شهرستان ساوه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اسناد و مدارک موجود، در همان مراحل اولیه تحقیقات، سارقان به سرقت مسلحانه از طلافروشی شهر غرق آباد اعتراف کردند و دو قبضه سلاح گرم و طلاجات سرقت شده که در حدود یک کیلو و ۸۱۲ گرم بود، در یک طویله در روستایی در یکی از استان های همجوار کشف شد.

عزیزی با اشاره به اعترافات سارقان در چگونگی سرقت از این طلافروشی ادامه داد: سارقان که ساکن شهرستان ساوه بودند در اعترافات خود اذعان کردند با توجه به شناختی که از منطقه دارند چند روز قبل این طلافروشی را شناسایی و با توجه به ضعف ایمنی این محل، نقشه سرقت را برنامه ریزی کرده بودند.

وی خاطر نشان کرد:‌ در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، فردی که سلاح های گرم نیز از او خریداری شده بود،‌ شناسایی و شب گذشته طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن اشاره به همکاری مسئولان قضایی در شناسایی و دستگیری سارقان مسلح خاطرنشان کرد:‌ مراحل تحقیقات تکمیلی پلیس از این افراد با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها