رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح ترافیک اربعین از 25 مهرماه خبر داد .
کد خبر: ۱۱۶۸۸۹۵
آغاز طرح ترافیک اربعین از 25 مهرماه در کرمانشاه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح ترافیک اربعین از 25 مهرماه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر اربعین از جاده‌های استان تردد داشته باشند.

وی گفت : طرح ترافیکی اربعین از 25 مهر آغاز می‌شود و تا 12 آبان در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش با ترافیکی که در این مدت رخ می‌دهد، یادآوری کرد: سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر از محورهای استان کرمانشاه به سمت ایلام تردد داشتند که پیش‌بینی می‌کنیم امسال تعداد زائرین بیش از سال گذشته باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از پای کار بودن نیروهای پلیس راه خصوصا در مناطق پر حادثه استان خبر داد و تاکید کرد: حضور پلیس به صورت محسوس و نامحسوس است و دوربین‌های ثابت و سیار در سطح راه‌ها نیز هرگونه تخلف از سوی رانندگان را ثبت می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت راهوران محله نیز استفاده خواهد شد، افزود: در کرمانشاه 400 راهور محله همکار پلیس داریم که 70 نفر آنها در طرح ترافیکی اربعین همکاری دارند.

وی از شناسایی 66 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان هم یاد کرد که قرار است با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعدادی از این نقاط که اولویت بیشتری دارند، اصلاح شوند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها