این روزها تحصیل و آموزش با امکانات و کیفیت، دغدغه‌ی بسیاری از افرادی است که به رشد و پیشرفت خود اهمیت می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۱۸
استفاده از امکانات تحصیلی ترکیه با آموزشگاه یوس 100

طبعا تجربۀ تحصیل خارج از کشور و در مکانی جدید، بسیار هیجان انگیز و آموزنده خواهد بود، مخصوصا وقتی به جایی بروید که امکانات هست و می‌توانید در شرایط خوب تحصیل و زندگی کنید.

آزمون یوس چیست؟

یوس، آزمونی است که در کشور ترکیه برگزار می‌شود و در واقع آزمون ورود به دانشگاه است. این آزمون تا سال 2010 مثل کنکور خودمان به صورت سراسری برگزار می‌شد، اما در حال حاضر هر دانشگاهی جداگانه این آزمون را برگزار می‌کند.

این آزمون مخصوص داوطلبان برای ورود به رشته های مختلف پزشکی ، دندان و داروسازی و همچنین ورودی لیسانس برای سایر رشته ها است.

اگر در این آزمون شرکت کنید و نمره قبولی بیاورید، می‌توانید در ترکیه به تحصیل بپردازید و از این تجربه‌ی فوق العاده استفاده کنید. همچنین اگر در دانشگاهی درس بخوانید که مورد تایید وزارت علوم باشد، مدرک تحصیلی شما در ایران هم مورد قبول و قابل استفاده است.

این آزمون در سه درس ریاضیات، هوش و هندسه برگزار می‌شود و با گذراندن این آزمون می‌توانید وارد دانشگاه‌های ترکیه شوید و به تحصیل بپردازید. این آزمون مخصوص اتباع خارجی است که برای تحصیل به ترکیه می‌روند. ضمنا برای شرکت در این آزمون باید حتما در حال گذراندن سال آخر دبیرستان باشید یا آن را تمام کرده باشید.

ما در موسسه یوس 100 (فرهیختگان شریف مهر) به آموزش و آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون یوس می‌پردازیم. مدرس این دوره‌های آموزشی امیرحسین دربندی است.

امیرحسین دربندی با 26 سال سابقه تدریس کنکور، تالیف کتاب و ساختن فیلم‌های آموزشی، از جدیدترین و بهترین شیوه‌های آموزشی استفاده می‌کند و شما را برای کنکور یوس آماده می‌کند.

استاد دربندی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی شریف، غیر از اینکه خود جزو رتبه‌های برتر کنکور بوده است، سال‌هاست که در زمینه‌ی آموزش و ویدیو های آموزشی کنکور فعالیت داشته اند . استاد دربندی مبدع شیوه‌ی فرآیند پاسخ در یادگیری است. شیوه‌ای که هم مفهومی است و هم تکنیکی و ترکیبی. این شیوه در یاد دادن ریاضیات و هندسه به دانش‌آموزان بسیار کارآمد بوده و داوطلبان زیادی با استفاده از این شیوه یادگیری، کنکور را گذرانده و وارد دانشگاه شده‌اند.

چگونه در آزمون یوس ثبت نام کنم؟

این آزمون را هر دانشگاهی به صورت جداگانه برگزار می‌کند. برای شرکت در آزمون یوس باید به سایت دانشگاه‌های ترکیه مراجعه کنید و دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس در سایت دانشگاه نحوه ثبت نام و مهلت آن را ببینید و پس از ثبت نام در آزمون شرکت کنید. می‌توانید لیست دانشگاه‌هایی که مورد قبول وزارت علوم هست را ببینید و دانشگاه خود را از آن انتخاب کنید.

منابع آزمون یوس

همانطور که گفتیم این آزمون در سه درس هندسه، ریاضی و هوش برگزار می‌شود. زمانی که این آزمون به صورت سراسری برگزار می‌شد شامل 80 سوال بود و بودجه بندی سوالات مشخص بود، اما در حال حاضر هر دانشگاه جداگانه آن را برگزار می‌کند و بودجه بندی خاص خودش را در سوالات دارد. موسسه فرهیختگان شریف مهر یوس 100 برای هر کدام از این سه درس یک دوره‌ی آموزشی کامل طراحی کرده است. با گذراندن این دوره آموزشی شما ریاضیات، هوش و هندسه را با استفاده از جدیدترین و موثرترین شیوه‌های آموزشی یاد می‌گیرید. شیوه‌هایی که در طول چندین و چند سال سابقه، امتحان خود را پس داده‌اند و کارآمدی آنها ثابت شده است.

شیوه‌ی آموزشی در این ویدیوهای آموزشی کاملا تکنیکی و مفهومی است. بعد از یاد گرفتن همه‌ مفاهیم، شما به حل سوالات آزمون یوس می‌پردازید و می‌بینید که چگونه با استفاده از این شیوه‌ها، از پس سوالات به خوبی برمی ایید.

پکیج‌های آموزشی ما شامل سه پکیج برای دروس ریاضی، هندسه و هوش است که گذراندن هر سه درس لازم است.

برای داوطلبانی که دوست دارند پکیج‌ها را یکجا خریداری کنند، پکیج جامع را در نظر گرفته‌ایم که شامل آموزش هر سه درس است و با خرید این محصولات از پشتیبانی علمی نیز برخوردار می شوید که یکی از سیستم های نوین آموزشی است. اگر مایل هستید در آزمون یوس شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنم سری به نمونه ویدیوهای آموزشی مهندس دربندی در سایت رسمی یوس 100 (فرهیختگان شریف مهر) بزنید و ببینید که این پکیج‌های آموزشی چگونه شما را به شرایط تحصیلی دلخواهتان نزدیک می‌کنند.

اگر شرایط تحصیلی در ایران شما را راضی نمی‌کند و به دنبال تجربیاتی جدید و نو هستید، حتما سایت یوس 100 را دنبال کنید. ما با آموزش دقیق و جامع و کامل، به شما کمک می‌کنیم در آزمون مورد نظرتان نمره قبولی را کسب کنید و به دانشگاهی که دوست دارید بروید.

سایت رسمی یوس 100
www.yos100.com
تلفن تماس:
021-47626200

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها