داماد کینه‌جو که زوج جوانی را قربانی انتقامی کور کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد. متهم این زوج را در یک روز و در فاصله سه کیلومتری از هم کشت.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۲۲
سناریوی هولناک داماد کینه‌جو برای قتل زوج جوان

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از هفته گذشته و به دنبال کشف جسد مردی در بخش چندار شهر ساوجبلاغ در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس آگاهی ساواجبلاغ پس از حضور در محل با جسد مرد جوانی روبهرو شدند که بر اثر اصابت ضربههای سنگین به سرش و ضربههای چاقو به بدنش به قتل رسیده بود.

در بازرسی لباس مقتول و بررسی کارت شناسایی او هویتش به نام یوسف، 27 ساله شناسایی شد. تیم جنایی برای کشف سرنخی از این جنایت به بررسی اطراف محل کشف جسد پرداختند که جسد زن جوانی در فاصله سه کیلومتری این مرد پیدا شد. مقتول به نام حدیثه هم با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، مقتولان زن و شوهر هستند که قربانی انتقامی کور شدهاند. خودروی وانت مجید نیز در فاصله پنج کیلومتری محل دو جنایت پیدا شد.

آغاز تحقیقات

با بررسی صحنه دو جنایت، اجساد با دستور بازپرس جنایی ساوجبلاغ به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تحقیقات برای کشف راز قتل را آغازکردند.

با شناسایی خانواده قربانیان آنها به پلیس آگاهی احضار شدند که در تحقیقات عنوان کردند به کسی مشکوک نیستند و نمیدانند این جنایت با چه انگیزهای رخ داده است. تحقیقات محلی نیز به نتیجه نرسید و اهالی قاتل را ندیده بودند.

شناسایی یک مظنون

کارآگاهان برای کشف سرنخی از قاتل به بررسی تماسهای مقتولان پرداخته و متوجه شدند روز جنایت، یوسف با دامادشان به نام حمید 42ساله چند بار تماس داشته که بعد از قتل این تماسها قطع شده بود.

حمید مورد بازجویی قرار گرفت و منکر حضور در محل قتل و اطلاع از ماجرا شد. این در حالی بود که ردیابیهای پلیسی نشان داد او روز حادثه چند بار به محل کشف اجساد رفته بود.

با کشف این سرنخ حمید با دستور قضایی بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

اعتراف به جنایت

حمید در تحقیقات همچنان منکر جنایت بود تا اینکه دیروز لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل زوج جوان را فاش کرد.

مرد جوشکار درباره انگیزهاش از قتل گفت: مشکلاتی در زندگیام پیش آمده بود که تصور میکردم به خاطر دخالتهای حدیثه است. به همین خاطر تصمیم به انتقام از زن جوان گرفتم. روز جنایت از گوشی همسرم، پیامکی به زن جوان فرستادم و از او خواستم ساعت ده به خانهمان بیاید تا به خرید برویم. قبل از ساعت ده صبح هم خانوادهام را به بهانهای به خانه پدرم فرستادم. حدود ساعت ده صبح، حدیثه همراه شوهرش به مقابل خانهام در کمال آباد آمدند و یوسف بعد از پیاده کردن همسرش رفت. بعد از ورود زن جوان به خانه، به سمتش حمله کرده و گلویش را گرفتم تا بیهوش شد. او را داخل صندوقعقب ماشینم گذاشتم و به محل کشف جسد بردم. در آنجا با چاقویی که از خانه برداشته بودم او را به قتل رساندم.

متهم به قتل درباره قتل یوسف هم اظهار کرد: به خاطر اینکه یوسف صبح زود همسرش را مقابل خانه ما پیاده کرده بود، خیلی زود راز جنایت فاش میشد. به همین خاطر باید او را هم میکشتم. براساس نقشهام با او تماس گرفته و ادعا کردم ماشینم خراب شده است. او را به محل جنایت کشاندم. با حضور یوسف در حوالی روستای سیباندره، در یک لحظه او را از پشتسر غافلگیر کرده و با سنگ ضربههایی به سرش زدم و بعد با چاقو چند ضربه به بدنش زدم.

سرهنگ جواد صفائی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به این خبر به جامجم گفت: متهم پس از اعتراف به دو جنایت به محل ارتکاب قتلها منتقل شد و صحنه جنایت را بازسازی کرد. تحقیقات از او درباره ادعایش برای قتل این زوج ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها