دو پسر 19 و 20 ساله زمانی که با مخالفت پدرهایشان برای رفتن به سفر و خرید خودرو روبه‌رو شدند، باخوردن قرص برنج به زندگی خود پایان دادند.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۶۷
خودکشی 2 پسر جوان با قرص برنج

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 و 27 دقیقه یکشنبه هجدهم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری ابوسعید با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از خودکشی پسر 19 ساله‌ای در خانه‌شان در حوالی ابوسعید خبر داد.

با دستور وی تیم جرایم جنایی پلیس آگاهی در آنجا حاضر شده و مشاهده کردند که ساعاتی از مرگ پسرجوان می‌گذرد. با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

در این مرحله ماموران به تحقیق از والدین وی پرداختند که معلوم شد پسر جوان قصد سفر با دوستانش راداشته که پدر خانواده با این سفر مخالفت کرده است. روز بعد زمانی که سراغش رفتند متوجه شدند او با خوردن قرص خودکشی کرده است.

در حالی که 71 دقیقه از این ماجرا گذشته بود گزارش مرگ پسر 20 ساله دیگری نیز از سوی ماموران کلانتری 109 بهارستان به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اعلام شد.

در تحقیقات مشخص شد، این پسر به‌دلیل مسمومیت با قرص برنج در بیمارستان فوت کرده است. پسر جوان از پدرش خواسته بوده برایش ماشین بخرد که پدرش توانایی این کار را نداشته و همین موضوع باعث شده بود پسر جوان با خوردن قرص به زندگی خود پایان دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها