عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

آمریکا با اعمال تحریم های ظالمانه نمی تواند دم از حمایت از حقوق بشر بزند

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که آمریکا بیشترین تحریم های ظالمانه را در قبال مردم ایران اعمال می کند نمی تواند دم از حمایت از حقوق بشر داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۶۲
آمریکا با اعمال تحریم های ظالمانه نمی تواند دم از حمایت از حقوق بشر بزند

قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در گفتگو با جام جم آنلاینبا اشاره به دشمنی های دولتمردان آمریکایی با نظام جمهوری اسلامی ایران افزود:از اوایل انقلاب دشمنی های آمریکا با ایران هر روز تازه تر و جدید تر شد و شاهد بودیم که در اقدامی خاصمانه ناو هواپیما بر آمریکایی با شلیک به سمت هواپیمای مسافربری ایران جمعی از هموطنان را به شهادت رساند و به ژنرال خود مدال افتخار داد و حتی یک عذرخواهی از رفتار غیر انسانی خود نداشت.

نماینده کرمانشاه گفت:آمریکا مدعی حقوق بشر است و تاکید دارد که عشق و علاقه خاصی به انسان ها دارد اما در رابطه با ملت ایران شاهد چنین چیزی نیستیم وتاکید داریم که این کشور باید در سیاست خارجی و برخورد های امنیتی و نظامی خود تجدید نظر کند و احترام برای کشورهایی که روی پای خود ایستادند واستقلالشان را حفظ کردند قایل شو.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مجلس شاهد تاثیر تحریم های ظالمانه دولتمردان آمریکا درمورد ملت ایران است افزود:تحریم هایی که هم اکنون از طرف دولت امریکا علیه کشور اعمال شده بیش از هرچیزی مردم ،بخصوص بیمارانی که نیازمند داروهستند را تحت تاثیر قرار داده که این اقدام با شعارهای حقوق بشری آمریکا سازگار نیست و عمق دشمنی آنان را حتی با مباحث حقوق بشری نشان می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:تحریم های ظالمانه بیشترین ضرر را به مردم وارد می کند و اگر آمریکا صحبت از حقوق بشرمی کند بنظر می رسد که سخنان خنده داری در این بخش مطرح می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها