• 5 14
  • 0

طراحی‌های هیوندای در محصولات آینده +تصاویر

دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 12:19
هیوندای دیگر نمی‌خواهد محصولاتی با طراحی مشابه تولید کند و بنابراین به دنبال استراتژی طراحی جدیدی است که باعث می‌شود هر خودرو ظاهر منحصربه‌فرد خود را داشته باشد.

به گزارش جام جم آنلاین، مدیران طراحی این برند کره‌ای در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته‌اند که هیوندای در ابتدا به منظور ایجاد هویت خاص خود اقدام به تولید محصولاتی با ظاهر مشابه کرده بود.

با تثبیت این موقعیت هیوندای هم‌اکنون می‌تواند محصولات خود را جذاب‌تر و احساسی‌تر بکند تا مشتریان بیشتر جذب خودروهای شرکت شوند.

این خودروساز کره‌ای در ماه‌های اخیر دو کانسپت برجسته را به منظور پیش‌نمایش محصولات آینده خود معرفی کرده است.

اولین خودروی مفهومی HDC-1 له فیل روگ نام دارد که یک سدان کانسپت بوده در نمایشگاه ژنو معرفی شده است.

چند ماه بعد نیز شاسی‌بلند مفهومی HDC-2 گرند مستر معرفی شد که تقریباً نقطه مشترکی با کانسپت اولی نداشت.

لوک دانکر ولکه می‌گوید: ما دیگر محصولاتی با طراحی مشابه نخواهیم داشت. زمانی که دو یا سه محصول صرف‌نظر از کلاس خودرویی دارای طراحی مشابه باشند تمام علاقه به آن‌ها از بین خواهد رفت.

فلسفه طراحی جدید هیوندای در محصولات آینده این شرکت بکار خواهد رفت و باعث ایجاد شکل‌های جوان پسندانه و بسیار متفاوت خواهد شد.

بنا به گفته مدیر طراحی هیوندای هر خودرو دارای استایلی جذاب برای مشتریان خواهد بود. برای مثال سوناتا و الانترا ظاهر بسیار مشابهی دارند اما خریداران سوناتا معمولاً سن بیشتری در مقایسه با خریداران الانترا دارند.

وی می‌گوید: باور به اینکه خریداران مدل‌های کامپکت همانند خریداران یک سدان میدسایز هستند یک خیال باطل است.

باید منتظر ماند و دید که استراتژی طراحی جدید هیوندای در آینده با استقبال خریداران مواجه خواهد شد یا خیر.

منبع: پدال

به اشتراک گذاری
کد خبر : 3334632224869867541
لینک کوتاه :
.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی :