خروج یا ماندن در برجام منوط به تصمیم ترامپ است

جزئیات مذاکره با جان کری از زبان ظریف

رئیس دفتر رئیس جمهور خبر داد

ادامه برجام با چین و اروپا در صورت تامین منافع ایران

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: یکی از گزینه های پیش روی ما در صورت خروج آمریکا و در صورت تامین منافع ایران ادامه برجام با چین و اتحادیه اروپا خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۳۶
ادامه برجام با چین و اروپا در صورت تامین منافع ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمود واعظی یکشنبه شب در برنامه تلوزیونی اشاره که از سیمای خراسان رضوی پخش شد اظهار کرد: هدف سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی برقرار ارتباط بین مسئولان و وزا با مردم و شناسایی مشکلات و رفع آنهاست.

وی افزود: از دو ماه قبل برنامه ریزی مقدمات سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی آغاز شد و در جلسه ای که ۸۰ نفر از فعالان اقتصادی و مسئولان حضور داشتند جمع بندی لازم برای توسعه این استان انجام شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: خراسان رضوی برای ما استان مهمی است و کارهای خوبی در این استان انجام شده و پروژه های دور قبل سفر رئیس جمهور تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

واعظی بیان کرد: از مردم سبزوار و نیشابور برای میهمان نوازی از رئیس جمهور و وزرا تشکر می کنیم. این استقبال مسئولیت ما را در خدمت گذاری مضاعف می کند و دشمنان وقتی حمایت مردم را از نظام می بینند از عملی شدن نقشه های شوم خود ناامید می شوند.

وی اظهارکرد: زنجیره تولید فولاد از ابتدا تا انتها در خراسان رضوی تکمیل شده و دولت به بخش معدن توجه ویژه دارد. بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در این استان در نظر گرفته شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: سرمایه گذاری در مشهد به نفع همه مردم است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

واعظی گفت: رئیس جمهور روز دوشنبه چند افتتاح در مشهد خواهد داشت و وزرا نیز به شهرستان ها رفته‌اند. جلسه ای با نخبگان خراسان رضوی نیز برگزار می‌شود.

وی در خصوص وضعیت بازار ارز کشور گفت: حدود دو هفته پیش تصمیمی برای ساماندهی بازار ارز گرفته شد و مشکلی برای تامین ارز لازم نداریم. کمیته‌ای در بانک مرکزی تشکیل شده تا نیازهای مردم به ارز خارجی تامین شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: از نظر ما قیمت ارز غیر رسمی قابل قبول نیست و اگر این وضعیت ادامه یابد تعزیرات حکومتی ورود خواهد یافت و برخورد قانونی انجام می‌شود.

واعظی در ادامه گفت: یکی از گزینه های پیش روی ما در صورت خروج آمریکا از برجام و در صورت تامین منافع ایران ادامه این پیمان با چین و اتحادیه اروپا خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها