نماینده ولی فقیه در استان فارس استعفا کرد

آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در نامه‌ای به مقام معظم رهبری استعفای خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۵۹
نماینده ولی فقیه در استان فارس استعفا کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز عصر امروز(شنبه) طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری استعفای خود را اعلام کرد.

لازم به ذکر است امام‌جمعه شیراز طی ماه‌های اخیر، به دلیل کسالت و بیماری چندین مرتبه در بیمارستان بستری شده‌ بود.

خاطرنشان می‌شود، آیت‌الله ایمانی از تاریخ 25 بهمن‌ماه سال 87 به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز معرفی شده و تا امروز مشغول فعالیت بوده است.

متن نامه استعفای آیت‌الله ایمانی بدین‌شرح است:

«محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای متع‌الله المسلمین بطول بقائه‌الشریف
سلام علیکم
با آرزوی بهترین توفیقات و صحت و سلامت برای آن مقام منیع و عظیم‌الشان، خاطر عالی تصدیع می‌دهد، بعد از قریب چهار دهه به دوش کشیدن بار امانت و انجام فرامین امام راحل و نصب‌العین قرار دادن منویات حضرتعالی، اینک احساس می‌کنم زمان آن رسیده تا حسب وظیفه این امر خطیر و رسالت مهم را به صاحب آن بازگردانم تا ان‌شالله به دست شخصی توانمند و دلسوز سپرده و هدایتگر و راهگشای استان باشد.
«فاستقم کما امرت» باعث شد که در این چهل سال ضمن احیای حوزه‌های علمیه در دو استان محل ماموریت و منسجم نمودن امور طلاب و اساتید و روحانیت معظم مناطق، تلاش برای کسب رضای خالق، خدمت به مخلوق و عمل به تکلیف به چیزی حتی بیماری شدید، توجهی ننمایم؛ لیکن اینک ناخوشی و ضعف شدید جسمانی بر من غالب گشته و مانع از انجام فرائض محوله شده است، فلذا از آن رهبر معظم کسب اجازه و ردّ امانت دارم.
در پایان، از محضر حضرتعالی و مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر که نمایندگی شما و امامت جمعه را در آن مناطق بعهده داشتم، حلالیت طلبیده و آرزو دارم همواره مشمول دعای خیرتان باشم. والعاقبه للمتقین. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته؛ اسدالله ایمانی»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها