دوشنبه 20 فروردین مدیران نمایندگی ب‌ام‌و در ایران در نشستی خبری با رسانه‌ها از برنامه‌های این کمپانی آلمانی برای توسعه خدمات‌دهی و عرضه محصولات جدید و بوییه برقی در ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۹۷
برنامه‌های ب‌ام‌و برای توسعه خودروهای برقی در ایران

به گزارش جامجم، دکتر رامین وطندوست، مدیرعامل تسلا موتور قشم در این نشست با اشاره به این که از مهمترین اهداف ما، فرهنگسازی برای استفاده عمومی از خودروهای برقی و هیبرید است تأکید کرد: در گام اول مدل آی3 (i3) برقی بامو را به بازار ایران عرضه میکنیم که این خودرو در اردیبهشت امسال رونمایی میشود.

وی در خصوص تدارک امکانات شارژ برای خودروهای برقی تصریح کرد: برای شارژ خودروهای برقی میتوان از ایستگاههای خانگی، ایستگاههای عمومی شهری و ایستگاههای بینراهی استفاده کرد. تسلا موتور قشم ایستگاههای شارژ را عرضه میکند و اکنون در حال تعامل با شهرداری هستیم تا مکانیابی نصب ایستگاههای شهری را انجام دهیم. برای این منظور 3000 ایستگاه فراهم شده است و در انتظار پاسخ شهرداری برای محل نصب این ایستگاهها هستیم. علاوه بر این پلیس نیز باید در مورد محل نصب ایستگاههای بینراهی نظر بدهد.

نمایندگی بامو در ایران میگوید ایستگاههای شارژ این شرکت تنها مختص بامو نیست و میتواند به سایر خودروها هم سرویس دهد. با این حال توضیحی درباره چگونگی تأمین برق 3000 ایستگاه شارژ مورد اشاره ندارد.

همچنین این نمایندگی اعلام کرده است محصولات بامو که وارد ایران خواهد شد برای بازار ایران ساخته میشود و به سفارش ایران هستند.

محمدرضا نجفیشاهکوهی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها