معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از مسدود شدن آزادراه قزوین ـ زنجان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۴۳
آزادراه قزوین ـ زنجان مسدود شد / محور کندوان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین، جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با تسنیم در قزوین، اظهار داشت: آزادراه قزوین ـ زنجان به سبب بارش سنگین برف، کولاک و کاهش دید افقی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی بیان کرد: مسافران می‌توانند از جاده قدیم تردد کنند در حالی که درخواست داریم از سفرهای غیرضروری خودداری شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: تمام محورهای استان قزوین برفی بوده و راهداران در حال انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

محور کندوان بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه مازندران از بازگشایی محور چالوس در جاده کندوان توسط عوامل راهداری خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: محور کندوان که به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده بود دقایقی پیش با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

وی افزود: هم اکنون بارش باران در همه محورهای درون شهری استان حادث بوده و وضعیت تردد در سایر محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان به صورت برف گزارش شده است.

قدمی با اشاره به اینکه رانندگان از ترددهای غیرضرور در محورهای استان خودداری کنند، تصریح کرد: وضعیت برودت هوا تا صبح دوشنبه ادامه داشته و از صبح یکشنبه نیز بر شدت سرمای هوای مازندران افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال یخ زدگی در سطح محورهای برفگیر استان برای نیمه شب یکشنبه دور از انتظار نیست، افزود: هم اکنون تردد در محورهای سوادکوه و هراز به صورت کند و روان در جریان است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران و برف در محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان، گفت: در صورت تداوم بارش‌ها احتمال نشست برف در سطح محورهای فوق برای امشب و بامداد یکشنبه حادث است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:با توجه به ورود سامانه بارشی شمال کشور تا اطلاع ثانوی جاده چالوس مسدود است.

وی به رانندگان توصیه کرد در صورت مسافرت به مناطق کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها