دبی قصد دارد اولین هتل مجهز به جنگل گرمسیری مصنوعی را تا سال ۲۰۱۸ بسازد. هتل یاد شده که Rosemont نام‌ دارد ۱۸۶ هزار مترمربع مساحت داشته و از امکانات همچون مناطق تفریحی، ساحل مصنوعی و یک استخر کف شیشه‌ای بر فراز خیابان‌های دبی بهره می برد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۸۳
دبی اولین هتل مجهز به جنگل گرمسیری مصنوعی را تا سال ۲۰۱۸ می‌سازد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، اولین هتل مجهز به جنگل گرمسیری مصنوعی توسط شرکت معمار ZAS طراحی شده و از دو برج دوقلوی ۴۷ طبقه تشکیل شده که ۲۸۰ سوییت را در خود جا داده‌اند.


تمام امکانات تفریحی این اقامتگاه که شامل جنگل گرمسیری مصنوعی ۷۰۰ مترمربعی نیز می‌شود، در جایگاهی میان این دو برج قرار گرفته است.

دبی با فراهم آوردن امکانات لوکس و بی‌نظیری همچون جزیره های مصنوعی و ساخت بناهای معماری که رکورد‌های بسیاری را شکسته‌اند، توانسته به شهرت جهانی دست پیدا کند. از این رو مسئولین شهر یاد شده از یک پروژه‌ی ۵۵۰ میلیون دلاری این چنینی با آغوش باز پذیرایی خواهند نمود تا بار دیگر امکانات توریستی فوق‌العاده‌ی شهر خود را به نمایش گذارند.

به گفته‌ی متخصصین این هتل، فرآیند ورود مهمان‌ها خود تجربه منحصر به فردی است چرا که طراحان قصد دارند با استفاده از تصویرسازی سه بعدی پویا، لابی هتل را به یک آکواریوم عظیم یا جنگل گرمسیری تبدیل کنند. یک سری ربات مخصوص نیز برای جابجایی اتوماتیک بار مسافران در نظر گرفته شده است.

مهمانان می‌توانند از سالن‌های داخلی بولینگ یا لیزر تگ و پارک ترامپولین استفاده کرده یا از مناظر خارجی این هتل بهره ببرند.

در بالای پلتفرم پنج طبقه‌ی این هتل (میان دو برج عظیم) اصلی‌ترین جذابیت مجموعه قرار گرفته است. یک جنگل گرمسیری مصنوعی به مساحت ۷۰۰ متر مربع که سیستم آبشار‌، رود‌های جاری و باران هوشمند در آن تعبیه شده که همگی رفتاری مشابه واقعیت از خود نشان می‌دهند.

همچنین این جنگل ساخته شده توسط انسان به یک باتلاق متعلق به دوره‌ی ژوراسیک، برکه‌ی آب، یک ساحل بدون شن و کافه‌ای جنگلی مجهز شده است.

اگر تمامی این امکانات منحصر به فرد برای مخاطبان کافی نباشد، طراحان شرکت ZAS در طبقه‌ی ۲۵ این هتل، یک استخر کف شیشه‌ای نامتناهی قرار داد‌ه‌اند که امکان تجربه‌ی شنا در آسمان دبی را برای بازدیدکنندکان این هتل فراهم می‌آورد. ضمن اینکه استخر آسمانی یادشده از یک سالن سلامت و تندرستی نیز برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها